امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۲۹:۱۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

طلسم رکود فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد شکسته شد/ 《فرهنگ و ارشاد اسلامی 》 رکورددار جشنواره شهید رجائی در استان

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با سکانداری مدیری جوان در دولت سیزدهم با کسب ۱۰۰ درصد امتیاز به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجائی استان مورد تجلیل قرار گرفت و این مهم نویدبخش روزهای روشن برای فرهنگ و هنر این خطه پس از سال‌ها رکود فرهنگی است.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، در ارزیابی صورت گرفته در شاخص‌های اختصاصی و عمومی توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و بر اساس شاخص‌های سازمان اداری و استخدامی کشور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با کسب بالاترین امتیاز دستگاه برتر استان انتخاب و در آیین جشنواره شهید رجایی از‌ امین درخشان مدیرکل این دستگاه تجلیل شد.

در این آیین که امروز با حضور دکتر احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سالن شماره یک استانداری برگزار شد از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدای لوح تقدیر‌ی تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در شاخص‌های عمومی و اختصاصی حائز بالاترین امتیاز شد و در گروه تخصصی خود از ۱۰۰۰ امتیاز صد درصد امتیاز لازم یعنی ۱۰۰۰امتیازکسب کرد و بی‌سابقه بوده است.

گفتنی است از زمان آغاز به کار امین درخشان به عنوان مدیرکل این دستگاه فرهنگی شاهد تحول و پویایی نوینی در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در حوزه‌های مختلف استان هستیم.

منتشر شده در :2022/10/19 - 10:10|شناسه خبر: 80097 1260 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه