امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۲۶:۱۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اکیپ مقابله با هرگونه بحران احتمالی تشکیل شد

شهردار یاسوج، گفت: اکیپ ۵۰ نفری همراه با خودروهای سبک و سنگین جهت لایروبی جداول و معابر و رفع موانع احتمالی از جمله آبگرفتگی ،سیلاب ، غرق شدگی در حاشیه رودخانه ها ، در تمامی ساعات شبانه روز آماده خدمت به همشهری های عزیز هستند.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی شهرداری یاسوج؛ مقدم در ادامه بیان کرد: اکیپ ۵۰ نفری همراه با خودروهای سبک و سنگین جهت لایروبی جداول و معابر و رفع موانع احتمالی از جمله آبگرفتگی ،سیلاب ، غرق شدگی در حاشیه رودخانه ها ، در تمامی ساعات شبانه روز آماده خدمت به همشهری های عزیز هستند .

وی تصریح کرد : اکیپ های نظارت و بازرسی در طول شبانه روز به محل استقرار گروهای امداد سرکشی خواهند کرد .

وی بیان کرد : امشب نیز همکاران پرتلاش ما در شهرداری در چند نقطه از شهر با حضور در مکان های حادثه خیز از ایجاد هرگونه مشکل جلوگیری کردند .

نستهن مقدم گفت : از شهروندانی که هم اکنون در حال ساخت و ساز هستند تقاضا داریم از رهاسازی مصالح و نخاله های ساختمانی در معابر جلوگیری کنند که در صورت مشاهده تخلف برخورد قانونی خواهد شد .

شهردار یاسوج گفت : شهروندان در صورت مشاهده مشکلات ناشی از بارندگی ها از قبیل سیلاب ، آبگرفتگی ، عدم سهولت در تردد مراتب را به سامانه ۱۳۷ شهرداری و یا ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع دهند چرا که اطلاع‌رسانی سریع و  به موقع  در مقیاس گسترده می‌تواند نقش ارزنده‌ای در کاهش آسیب‌ها و خسارت‌های مالی و جانی شهروندان داشته باشد.

منتشر شده در :2022/11/11 - 02:11|شناسه خبر: 80288 206 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه