امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۱۶:۰۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در سفر یک روزه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به گچساران انجام شد؛ دیدار با مدیرعامل نفت و گاز و فرماندارگچساران/بازدید از پروژه پردیس هنری ونمایشگاه کتاب

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر یکروزه به شهرستان گچساران با مدیرعامل نفت و گاز گچساران،فرماندارگچساران دیدار و از پروژه پردیس هنری بازدیدکرد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ،امین درخشان در سفر یکروزه به شهرستان گچساران با مدیرعامل نفت و گاز گچساران،فرماندارگچساران دیدار و از پروژه پردیس هنری بازدیدکرد.

مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: برنامه ها و فعالیت های مشترک فرهنگی با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت نفت و گاز گچساران به صورت تعاملی برگزارشوند.

درخشان عنوان کرد:تولیدات فرهنگی هنری در حوزه فیلم ومستند ،عکس ،هنرهای نمایشی، موسیقی و سایر برنامه ها و رشته های هنری و همچنین برگزاری جشنواره های استانی و منطقه‌ای است که با همکاری وتعمل با شرکت نفت به نحو مطلوبی برگزار می‌شوند.

کاهکش مدیرعامل شرکت ونفت گازگچساران بیان کرد:اصلاح جامعه بدون اصلاح فرهنگ آن میسر نیست وتلاشهای اقتصادی واجتماعی زمانی میتوانند شاهد مقصود را درآغوش بگیرند که الزامات مورد نظر آنها درفرهنگ جامعه نهادینه شده باشد.

مدیرعامل شرکت نفت وگاز گچساران بیان داشت:اعتقاد به کار تخصصی فرهنگی داریم و در راستای پرداختن به تولیدات فرهنگی هنری باحوزه فرهنگ و هنر تعامل رابیشتر خواهیم کرد و از همه برنامه های فرهنگی وهنری (مراسمات مذهبی وهنری سالانه،جشن ها واعیادها) حمایت خواهیم کرد.

دراین سفرهمچنین مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با روانبخش دیهیم خوب فرماندار گچساران در خصوص مسائل فرهنگی وهنری به ویژه توجه فرماندارجدی فرماندار به اعتبارات حوزه فرهنگ وهنربحث وتبادل نظر صورت گرفت.

بخش دیهیم خوب فرماندارگچساران دراین نشست از نگاه مثبت وپیگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای مسائل فرهنگی استان و شهرستانها قدردانی کرد.

در این سفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از پروژه پردیس هنری گچساران بازدید کرد .

وی در حاشیه این دیدار گفت: این طرح در مساحت به متراژ۶/۲۰۰ متر مربع و یکی از تخصصی ترین و کاربردی ترن پردیس های هنری کشور است که امسال ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن پیش‌بینی شد و امیدوارم با این اعتبار روند عملیات اجرایی آن شتاب بیشتری بگیرد.

درخشان تصریح کرد: بعد از یک وقفه ای که ایجاد شده این پروژه در حال حاضر فعال است و با نشستی که با داشتیم بنا شد که روند کار شتاب بیشتری بگیرد.

وی در ادامه سفز خود از نمایشگاه کتاب آینده روشن بازدید کرد این نمایشگاه با بیش از ۲هزارعنوان کتاب درشهرستان دایر است.

منتشر شده در :2022/11/21 - 11:11|شناسه خبر: 80495 177 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه