امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۵۵:۱۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰ در حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد منتشر شد

مسول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد از حمایت طرح ها و فیلمنامه های پیشنهادی فیلسمازان برای حضور در جشنواره فیلم ۱۰۰ خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد؛ محمد حسن محمودی مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان گفت : سیزدهمین دوره جشنواره فیلم ۱۰۰ پس از چهار سال وقفه به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا با برگزاری نشست خبری و رونمایی از پوستر جشنواره وارد فاز اجرایی شد.

وی افزود: فیلمسازان و علاقمندان به حضور در این دوره از جشنواره فیلم ۱۰۰ می‌توانند در سه بخش مسابقه ملی، مسابقه بین‌المللی و بخش مخاطب کودک و نوجوان آثار خود را ارائه کنند.

محمودی تصریح کرد: ارسال آثار در بخش ملی باید در یکی از قالب‌های مستند، داستانی و یا پویانمایی و با رویکرد «ایران عزیز» و حداکثر تا ۱۰۰ ثانیه (با احتساب تیتراژ) باشد که موضوعات این بخش با رویکرد «ایران عزیز» عبارتند از:پیشرفت، اخلاق، زیبایی‌ها، اقتصاد و ثروت ملی، امید، خانواده، میهن‌دوستی، عدالت و آزادی.

وی با اشاره به به جزئیات بخش بین المللی گفت: ارسال آثار در این بخش باید در یکی از قالب‌های مستند، داستانی و یا پویانمایی و با رویکرد فیلم‌های اخلاق‌محور و حداکثر تا ۱۰۰ ثانیه (با احتساب تیتراژ) باشد و هر اثر از هنرمندان ایرانی صرفا می‌تواند در یکی از بخش‌های مسابقه ملی یا مسابقه بین‌الملل شرکت کند. هنرمندان غیرایرانی صرفا در بخش بین‌الملل مجاز به ارائه اثر هستند.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان بیان داشت: در بخش کودک و نوجوان، ویژه آثار تا ۱۰۰ ثانیه‌ای با مخاطب کودک و نوجوان است. ارسال اثر در این بخش از نظر فرم و ساختار محدودیتی ندارد و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را با هر قالب دلخواهی در محدوده ۱۰۰ ثانیه ارسال کنند. نکته حائز اهمیت در این بخش که فیلمساز را مجاز می‌سازد تا علاوه بر سه قالب مستند، داستانی و پویانمایی از هر قالب تصویری دیگری که مناسب انتقال مضمونش می‌داند استفاده کند آن است که آثار در این بخش حتما باید برای مخاطب کودک و نوجوان ساخته شود.

وی اضافه کرد: آثار ویژه این بخش اگر در هر کدام از سه قالب مستند، داستانی و پویانمایی ساخته شده باشند، علاوه بر بخش کودک و نوجوان، در یکی از بخش‌های مسابقه ملی یا بین‌الملل هم به انتخاب صاحب اثر شرکت داده خواهند شد.

محمودی با اشاره به حمایت حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد از تولید فیلم ۱۰۰ توسط فیلمسمازان هم استانی گفت: فیلمسازان می توانند طرح و فیلمنامه پیشنهادی خود را به حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد ارائه نمایند که ارسال آثار از طریق شماره همراه ۰۹۳۸۷۶۱۷۰۳۱ تا تاریخ ۲۰ آذرماه ۱۴۰۱ انجام می گیرد.

وی همچنین با بیان افزایش سطح کیفی تولیدات فیلمسازان هم استانی گفت: حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد آمادگی مشاوره به فیلمسازان هم استانی جهت ارتقای سطح کیفی تولیدات جهت حضور در سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ را هم دارد.

منتشر شده در :2022/11/26 - 01:11|شناسه خبر: 80528 369 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه