امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۴۸:۲۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون برنامه‌ریزی و منابع آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد: اجرای نظام رتبه بندی معلمان در دولت مردمی ایران قوی نوید بخش ارتقای کیفیت نظام تعلیم وتربیت است

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: با اجرای نظام رتبه بندی معلمان در دولت مردمی ایران قوی شاهد ارتقای کیفیت نظام تعلیم وتربیت و نوید بخش آینده ای روشن خواهد بود.

به گزارش راه ملت؛ ایمان سبحان نژاد در آیینی که به مناسبت هفته مبارک بسیج در اداره‌ کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد با تبریک هفته بسیج گفت: تشکیل بسیج از ابتکارات معمار کبیر انقلاب اسلامی بود که با شکل گیری آن شاهد خلق حماسه های بزرگی در توسعه و تعالی کشور بودیم.
وی با بیان ایتکه بسبج الهام گرفته از تفکر امام راحل و رسانه ای فراگیر در جهان کنونی است بیان کرد: ترویج فرهنگ تفکر بسیجی و مکتب حاج قاسم سلیمانی نیاز و ضرورت امروز کشور است که در همه بحران‌ها و موانع کشور را از پیچها و گردنه های سخت عبور داده است.
سبحان نژاد افزود: حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک بسیجی که عمر خویش را وقف امنیت و آسایش مردم نمود امروز الگوی خوبی برای بسیجیان خواهد بود.

وی به اجرای نظام رتبه بندی فرهنگیان اشاره کرد و گفت: با حمایت ریاست محترم جمهور و مجلس شورای اسلامی و پیگیری مقام عالی وزارت خوشبختانه با تلاش شبانه روزی احکام رتبه یک برای همه فرهنگیان صادر شد و انشااله بعد از اتمام کار ارزیابان و تعیین رتبه احکام قطعی همکاران در نظام رتبه بندی صادر خواهد شد.
وی، توزیع به موقع کتب درسی با همکاری سپاه فتح استان و تیپ ۴۸ فتح ، توزیع سرانه دانش آموزی و کمک سرانه مدارس شبانه‌روزی و عقد قرارداد با بیمه دانا جهت درمان‌ تکمیلی فرهنگیان را بخشی از فعالیتهای شبانه روزی حوزه معاونت پژوهش برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان دانست.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع آموزش وپرورش استان، احیای تفکر آینده نگرانه در برنامه ریزی بودجه ای،تأمین، تخصیص و توزیع عادلانه منابع مالی ،شناسایی ظرفیت های جدیددرآمدی ، احصا وصول ،جذب و بهره برداری از منابع موجود و نظارت بر چگونگی اجرا در چارچوب سیاست ها و راهبردهای کلان وزارت آموزش و پرورش را از دیگر اقدامات چند ماهه اخیر است که همه این فعالیتها از شاخص های مهم موفقیت و نظام آموزشی کارآمد و مطلوب می باشد.

وی افزود در حوزه بهبود و توسعه تسهیلات رفاهی و منزلتی معلمین عزیز اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته از جمله ی این اقدامات تأ مین و تخصیص بیش از . ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بوده که در حال انجام‌ است.

منتشر شده در :2022/11/26 - 02:11|شناسه خبر: 80532 251 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه