امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۵۶:۲۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با حکم دبیر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان؛ هیات انتخاب سی و چهارمین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

با حکم امین درخشان دبیر جشنواره، سه نفر از هنرمندان عرصه تئاتر، آثار متقاضی حضور در سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد را برای حضور در جشنواره ارزیابی و انتخاب می‌کنند.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، امین درخشان دبیر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد در احکام جداگانه‌ای اعضای گروه ارزیابی و انتخاب آثار متقاضی حضور در این جشنواره را منصوب کرد.

بر این اساس اردشیر کیانی دانش آموخته کارگردانی سینما، مدیریت حوزه هنری استان، دبیر جشنواره تئاتر سوره استان، دبیر اجرایی و تخصصی جشنواره های تئاتر استان، سراسری رضوی و معلولین، ریاست انجمن هنرهای نمایشی استان و کارگردانی، بازیگری در فیلم، سریال و تئاتر، سردبیر هفته نامه و پایگاه خبری تابش آنلاین را در کارنامه هنری خود دارد.

سید صالح زینی پور دانش آموخته کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر، نویسنده، کارگردان، بازیگر، مربی و مدرس تئاتر مدارس، معاون هنری کانون فرهنگی تربیتی شهید باهنر دهدشت، حضور در جشنواره های تئاتر استان، منطقه ای، سوره، معلولین منطقه ای و کشوری بعنوان نویسنده و کارگردان و بازیگری در سریال و تلویزیون و فیلم های کوتاه و …. را در کارنامه هنری خود دارد.
مرتضی خلیلی فوق لیسانس زبان و ادبیات فارسی، دبیر جشنواره تئاتر دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران، داور بازبین جشنواره تئاتر دانشجویی، مدرس قصه گویی و نمایش خلاق برای مربیان پیش دبستانی آموزش و پرورش استان در یاسوج و گچساران، مدرس نمایش خلاق برای مربیان مهدها و مراکز پیش دبستانی گچساران، عضو شورای ارزیابی و نظارت بر آثار نمایشی شهرستان گچساران، بازیگری و کارگردانی در تئاتر، فیلم و سریال های تلویزیونی و نمایش های رادیوئی و کارگردانی و بازیگری نمایش های عروسکی را در کارنامه هنری خود دارد.
مرحله نهایی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد با دبیری امین درخشان نهم تا دوازدهم آذرماه امسال برگزار می‌شود.

منتشر شده در :2022/11/26 - 02:11|شناسه خبر: 80535 201 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه