امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۱۶:۵۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

جمع آوری۲۲ میلیارد تومان کمک های مردمی در مراکز نیکوکاری کهگیلویه و بویراحمد

مردم خیر و نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد در هفت ماهه سال جاری بیش از ۲۲ میلیارد تومان به صورت نقدی و کالا برای یاری نیازمندان به مراکز نیکوکاری کمیته امداد استان کمک کرده اند.

به گزارش راه ملت و به نقل از سایت خبری کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تأسیس مراکز نیکوکاری از جمله برنامه های کمیته امداد برای توسعه و جلب مشارکت های مردمی است، گفت: این مراکز با محوریت مساجد و توسط مردم اداره می شوند و هدف از ایجاد آنها گسترش فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۵۹ مرکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد در سطح استان فعالیت دارند، افزود: این مراکز در راستای سیاست مردمی سازی کمیته امداد و واگذاری بخشی از امور مردم به خود آنها و توسعه فعالیت های خیر و احسان در جامعه توسط مردم، به ارائه خدمت می پردازند.
مبشری با اشاره به اینکه از جمله اهداف راه اندازی این مراکز ارتباط بین خیران هر محله با نیازمندان همان محله و رفع نیازمندی هر محله توسط ساکنین همان محله است، تصریح کرد: در هفت ماهه گذشته سال جاری بیش از ۲۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان به صورت نقد و کالا-۹۹۱ میلیون تومان نقد و ۲۱ میلیارد تومان به صورت غیرنقدی- از طریق این مراکز جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شده است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه مراکز نیکوکاری استان تاکنون خدمات قابل‌توجهی به نیازمندان ارائه داده‌اند، تصریح کرد: منابع کمیته امداد به‌تنهایی پاسخگوی رفع نیازهای محرومان نیست و با تعامل با مراکز مردم‌نهاد می‌توان به نیازمندان بیشتری خدمت‌رسانی کرد.
انتهای پیام

منتشر شده در :2022/11/27 - 01:11|شناسه خبر: 80549 319 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه