امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۱۶:۲۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نشست هماهنگی حامیان نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری و اجرای طرح توسعه و ارتقای زیست بوم نوآوری استان ها (تانا) دانشگاه یاسوج برگزار شد

نشست هماهنگی حامیان نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری و اجرای طرح توسعه و ارتقای زیست بوم نوآوری استان ها (تانا) صبح امروز در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه یاسوج برگزار شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی دانشگاه یاسوج، دکتر بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج در این نشست با اشاره به اسامی هفته پژوهش گفت: ۱۹ آذر جهاد تبیین و دستاوردهای علمی و فناوری، ۲۰ آذر مدرسه و آینده سازان خلاق، ۲۱ آذر علوم انسانی و علوم پایه – ارکان اقتصاد دانش‌بنیان، ۲۲ آذر دانشگاه مبدا تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، ۲۳ آذر پژوهش و فناوری، بنیان مرجعیت و دیپلماسی علمی، ۲۴ آذر دانشمندان و سرآمدان علمی؛ پیشران پژوهش و فناوری است.

رئیس دانشگاه یاسوج اظهار کرد: حضور در نمایشگاه هفته پژوهش برای دستگاه های اجرایی تکلیفی است و اختیاری نیست.

دکتر کرمی افزود؛ نمایشگاه فناورانه و فن بازار هفته پژوهش ۱۹ تا ۲۲ بصورت ملی در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

رئیس پارک علم و فناوری استان نیز در این نشست گفت: پارک علم و فناوری دبیر نمایشگاه هفته پژوهش است و با توجه به شعار سال قطعا این نمایشگاه باید با کیفیت بالاتری نسبت به سالهای گذشته برگزار شود.
دکتر محسن فرزین گفت: برای دسترسی بهتر و حضور عموم مردم، نمایشگاه در مصلی یاسوج در مرکز شهر در روزهای ۱۲ تا ۱۸ آذرماه برگزار می شود.
وی اضافه کرد: برای ما مهمتر از هر چیزی حضور مردم و جوانان و دانش اموزان در نمایشگاه است، به دلیل اینکه اثرگذاری پژوهش و فناوری باید بر روی دانش اموزان و اقشار مختلف جامعه باشد. 
دکتر فرزین بیان کرد: اینکه سالهای اینده پژوهشگران و مدیرانی پرورش بیابند که ریشه در یک بازدید از نمایشگاه پژوهشی باشد اهمیت زیادی دارد و نمایشگاه ها در این صورت اثرگذار خواهند بود.

رئیس پارک علم و فناوری خاطرنشان کرد: نمایشگاه امسال بعد از دو سال وقفه برگزار و دستاوردهای هفته پژوهش، فناوری و نواوری به نمایش گذاشته می شود. 
وی همچنین گفت: محدودیت های مالی برای برگزاری نمایشگاه وجود دارد، برای برگزاری نمایشگاه ردیف بودجه ای درنظرگرفته نشده و انتظار هست دستگاه های اجرایی برای برگزاری این نمایشگاه همکاری داشته باشند. 

منتشر شده در :2022/11/29 - 09:11|شناسه خبر: 80604 185 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه