امروز :چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۰۸:۲۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرمانده ارشد پدافند غیر عامل و مدیریت بحران جزیره خارگ منصوب شد

طی حکمی مشترک از سوی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور و وزیر نفت، دکتر عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان فرمانده ارشد پدافند غیر عامل و مدیریت بحران جزیره خارگ منصوب شد.

به گزارش راه ملت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، با حکمی مشترک از سوی سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و جواد اوجی وزیر نفت، عباس اسدروز  به عنوان فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران جزیره خارگ  منصوب شد.

در این حکم خطاب به اسدروز آمده است:

«با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) با عنایت به اهمیت حیاتی و راهبردی بودن جزیره خارگ و ضرورت ایجاد هماهنگی های موثر جهت استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در سطح منطقه به منظور رعایت اصول، قوانین و الزامات پدافند غیرعامل و مدیریت بحران، بدینوسیله جنابعالی بر اساس شرح وظایف به عنوان فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران جزیره خارگ منصوب می شوید.

امید است با عنایات حضرت ولیعصر(عج) و با بهره گیری از توان فنی و پشتیبانی درون و برون سازمانی، ضمن تعامل موثر و سازنده با سازمان های لشگری و کشوری منطقه، در راهبری و اجرای ماموریت های محوله درچارچوب سیاست های ابلاغی موفق باشید.»

 

منتشر شده در :2022/12/12 - 10:12|شناسه خبر: 80736 298 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه