امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۴۵:۳۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدارس ابتدایی و متوسطه اول ودوم در شهرستانهای سردسیری کهگیلویه وبویراحمد غیر حضوری شد

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد از غیر حضوری شدن فعالیت آمورزشی مدارس در مناطق سردسیری استان خبرداد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سید ولی موسوی گفت: با هماهنگی به عمل آمده با ستاد مدیریت بحران استان و با توجه به بارش سنگین برف در مناطق سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد ، افت شدید دما، یخبندان و مسدود بودن برخی از راههای روستایی فعالیت آموزشی و پرورشی مدارس در مقاطع ابتدایی ، متوسطه اول و دوم در سطح شهرستانهای بویراحمد، دنا ، مارگون و لوداب در همه مقاطع در شیفت صبح و بعداظهر روز چهارشنبه ۲۱ دیماه غیر حضوری خواهد بود.
وی با بیان اینکه امتحانات نهایی دیماه پایه دوازدهم در ساعت مقرر برگزار خواهد شد گفت: امتحانات داخلی در این شهرستانها به تاریخ دیگری موکول شد که از طریق مدیران مدارس به دانش آموزان اطلاع رسانی خواهد شد.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد در پایان گفت: طبق اعلام ستاد مدیریت بحران استان ادارات نیز با دوساعت تاخیر شروع به کار خواهند کرد.

منتشر شده در :2023/01/10 - 08:01|شناسه خبر: 80982 143 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه