امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۵۸:۴۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با پیگیری مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد صورت پذیرفت : آزاد سازی و رفع تصرف یک هکتار از اراضی دولتی ناحیه صنعتی ناصرآباد شهرستان گچساران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از خلع ید و رفع تصرف ۱۰۸۳۸ مترمربع از اراضی ناحیه صنعتی ناصرآباد شهرستان گچساران خبرداد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه وبویراحمد، سهیل مرادی نژاد با اعلام این خبر گفت : در سالهای گذشته اشخاصی با اعمال نفوذ و سوء استفاده از قوانین و مقررات اقدام به تصرف اراضی در شهرکها و نواحی صنعتی استان نموده اند که با پیگیری و طرح در مراجع قضایی متناسب در رفع تصرفات اراضی صادر شده است .

وی در ادامه گفت : یکی از احکام قطعی صادر شده در سال ۹۷ ، رفع تصرف و دست اندازی به بیش از یک هکتار زمین در ناحیه صنعتی ناصرآباد شهرستان گچساران بود که متصرف با قصد موجه جلوه دادن موضوع نسبت به دیوار کشی و غرس اشجار در اراضی دولتی اقدام نموده بود .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با پیگیریهای صورت گرفته در جهت استیفای حقوق عمومی و بیت المال حکم قلع و قمع ، رفع تصرف ۱۰۸۳۸ مترمربع اراضی دولتی شهرک صنعتی با همکاری مجموعه قضایی در این ناحیه صنعتی اجرایی شد.

مرادی نژاد با اشاره به پیگیری جهت خلع ید و رفع تمامی تصرفات اراضی صنعتی توسط کسانی که حقوق بیت المال را تضییع می نمایند، اظهار داشت : حسب بررسی و رصد اسناد حقوقی سنوات گذشته احکام قضایی متعددی در رفع تصرف و تعرض به اراضی شهرکها و نواحی صنعتی صادر و در مرحله اجرا می باشند و این شرکت به عنوان یک شرکت کاملا دولتی با حمایت مجموعه قضایی و امنیتی استان مصمم در اجرای این احکام و بازپسگیری منابع عمومی با همکاری مجموعه نهادهای نظامی و امنیتی به صورت کامل می باشد .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آزادسازی و اجرای احکام پس از طی تشریفات و مراحل قانونی اجرا با حضور نمایندگان ثبت و اجرای احکام دادگستری و همکاری نیروهای انتظامی و امنیتی استان و شهرستان انجام می شود .

مرادی نژاد با اشاره به اینکه با هرگونه دلال بازی و تصرف اراضی صنعتی برخورد قانونی و جدی می گردد ، افزود: هرگونه دخل و تصرف یا تعرض و دخالت در اراضی شهرکها و نواحی صنعتی که در زمره منابع عمومی دولتی، اموال صنعتگران و تولید کنندگان می باشد از خطوط قرمز مجموعه اقتصادی استان نیز می باشد، بشدت برخورد جدی و قانونی صورت می گیرد و هیچگونه مماشاتی نخواهد شد .

.

منتشر شده در :2023/01/15 - 02:01|شناسه خبر: 81008 202 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه