امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۰۶:۴۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خبر داد طلب ۱۸۰ میلیارد تومانی شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد از ادارات و مردم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این شرکت از ادارات و نهادهای دولتی و مردم بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان طلب دارد.

به گزارش راه ملت و به نقل از خبرگزاری ایسنا محمد مرادی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: فرسودگی شبکه های برق رسانی و عدم توسعه ایستگاهها به تناسب رشد جمعیت و عدم تخصیص اعتبارات مورد نیاز در سنوات گذشته پایداری شبکه های برق این استان را با مشکل روبرو کرده است.

وی اظهار کرد: ارائه خدمات مطلوب به مردم در گرو جذب منابع مالی مورد نیاز و پرداخت به موقع صورتحساب بهای برق مصرفی توسط مشترکان است و هرگونه تاخیر در این موضوع شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد را با محدودیت در خدمات‌رسانی به مشترکان مواجه می‌کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مطالبات این شرکت از ادارات و نهادهای دولتی و مردم بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان بوده که با پرداخت این مطالبات می توان مشکلات و کمبودهای موجود در شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از جمله نیاز به نوسازی شبکه‌های فرسوده را برطرف ساخت.

مرادی با توجه به چالش های انرژی در فصل سرد سال از مشترکین این شرکت خواست تا با مصرف بهینه برق موجبات پایداری شبکه های توزیع برق را در سراسر استان فراهم آورند.

همچنین آیت الله سیدنصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج نیز ضمن تبریک به مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، از زحمات کار کنان این شرکت تقدیر و تشکر کرد.

وی اظهارکرد: مردم تا کنون در صنعت برق بخصوص حوزه مدیریت مصرف به خوبی همراهی کرده اند و ان شاءالله همچنان هم با مدیریت مصرف خود، بیش از پیش این صنعت را یاری خواهند کرد.

حسینی بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق نیز باید به مردم توجه داشته باشند و با توجه به شرایط فشارهای اقتصادی کشور، که سفره مردم را نشانه گیری و از نظر اقتصادی آنها را در تنگنا قرار داده اند، می طلبد که بیش از پیش مردم را یاری کند.

منتشر شده در :2023/01/28 - 02:01|شناسه خبر: 81073 102 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه