امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۱۵:۲۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

ارائه بیش از ۴هزار خدمت به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر انقلاب اسلامی

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی امسال، ۴۲۴۴ خدمت شامل جهیزیه، اشتغال، خدمات عمرانی، کالاهای اساسی و سایر موارد به مددجویان تحت حمایت ارائه می دهد.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، جلسه هماهنگی برنامه های اجرایی کمیته امداد در دهه فجر امسال با حضور مدیرکل و معاونین ستادی برگزار شد.
قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: به برکت انقلاب اسلامی خدمات بسیار ارزنده ای در حوزه های مختلف و به خصوص در مناطق محروم انجام شده است.
وی افزود: در استان محرومی مانند استان کهگیلویه و بویراحمد هر آنچه داریم از نظام جمهوری اسلامی است و به رسم ادب و سپاسگزاری از این نظام لازم است که این ایام را گرامی بداریم و توجه بیشتری داشته باشیم.
مبشری با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اهداف انقلاب، محرومیت زدایی بوده است، گفت: کمیته امداد یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که از اول انقلاب تاکنون خدمات زیادی در سرفصل های مختلف به نیازمندان ارائه داده است.
وی با بیان اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای تبیین و معرفی دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم است، تصریح کرد: به برکت خون شهدا سال به سال بر عظمت، ابهت و استقامت انقلاب اسلامی افزوده می‌ شود و ما باید با تشریح و تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و آگاه سازی مردم از خدمات نظام، توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.
مبشری به برنامه های کمیته امداد در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: ۴۲۴۴ خدمت از جمله اهداء جهیزیه، کالاهای اساسی، وام قرض الحسنه، اشتغال و سایر موارد با اعتبار بیش از ۷۱ میلیارد و ۵۷۶ میلیارد تومان،  به نیازمندان این نهاد در این ایام ارائه می شود.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۹۲۵ مورد کالای اساسی از جمله آبگرمکن و بخاری، ۱۰۰۰ مورد گازکشی و تعمیر فضای جانبی مسکن مددجویی، ۵۰۰ مورد اجرای طرح اشتغال، ۴۴ مورد بازدید از طرح های فعال، ۲۲۳ مورد اهداء جهیزیه، ۴۰۰ مورد وام قرض الحسنه، تجلیل از برندگان مسابقات علمی و ورزشی و تجلیل معنوی از خیران و مودیان زکات از مهمترین برنامه های کمیته امداد در ایام الله دهه فجر امسال است.
مبشری تأکید کرد: در دهه فجر امسال که دشمنان از همه طرف ما را تحت‌ فشار قرار داده اند، باید مانند سال‌های گذشته پرشورتر و پررنگ‌تر از همیشه در همه برنامه ها و به خصوص در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا کنیم.
انتهای پیام
 

منتشر شده در :2023/01/31 - 06:01|شناسه خبر: 81083 174 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه