امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۴۴:۴۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد،تاکید کرد: لغو امتیاز نانوایی‌های متخلف در استان

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد بر افزایش کیفیت نان تاکید کرد و گفت: نانوایی های متخلف سهمیه آرد یارانه ای آنها قطع و امتیاز آنها لغو می شود.

به گزارش راه ملت؛ حسن رضاپور در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان استان افزود: تعطیلی غیرمجاز برخی نانوایی ها از گلایمندی شهروندان است که فرمانداران، جهاد کشاورزی و تعزیرات به خوبی بر فعالیت ها و تخلفات نانوایی‌ها اشراف داشته باشند.

وی اظهار داشت: برنامه کاری ماهانه باید در هرنانوایی نصب شود تا شهروندان از آن اطلاع داشته باشند و از تعطیلی های غیرمجاز جلوگیری به عمل آید.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی بر لزوم رعایت ساعت کار مجاز نانوایی ها تاکید کرد و گفت: نظم درساعت پخت نانوایی ها باید به صورت جدی رصد شود و این موضوع بر اساس دستورالعمل نظارت و پیگیری شود.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری تاکید کرد: نظارت دقیق بر نحوه توزیع آرد در بین نانوایی ها صورت گیرد و این مسئله به طور دقیق رصد شود.

رضاپور با تاکید بر اینکه اولویت ما تامین نان کافی و با کیفیت برای مردم است خاطرنشان کرد: در شهرستان‌هایی که کمبود نان جدی است اگر نانوایی های منتخبی باشد که بتواند تمام وقت در طول شبانه‌روز خدمت ارائه دهند امکان تامین سهمیه آزاد وجود دارد.

وی با اشاره به ضرورت درج قیمت‌ها در نانوایی ها و کنترل اندازه چانه افزود: اتحادیه نسبت به تهیه بنر و درج قیمت و شماره تلفن رسیدگی به شکایات شهروندان اقدام و نانوایی ها را به نصب آن در دید انظار عمومی مکلف نمایند.

رضاپور گفت: فعالیت ها، رفتار، ساعات کاری نانوایی ها و کیفیت بخشی به نان تحت نظارت و کنترل جدی قرار خواهد گرفت و چنانچه به میزان لازم پخت صورت نگیرد نشان دهنده این است که کم کاری و یا قاچاق و تخلفی صورت گرفته است.

وی یادآور شد: نانوایی هایی متخلف امتیاز آنها لغو و به متقاضیان دیگر واگذر می گردد.

منتشر شده در :2023/01/31 - 06:01|شناسه خبر: 81089 249 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه