امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۲۶:۵۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد: اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری در استان/۳۶ فیلم جشنواره فجر در کهگیلویه و بویراحمد اکران می‌شود

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۶ فیلم جشنواره فجر در استان اکران می شود که از این تعداد۲۰ فیلم در یاسوج و ۱۶ فیلم در دیگر نقاط استان اکران خواهد شد.

به گزارش راه ملت ، امین درخشان در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت تشریح برنامه‌های این اداره کل در دهه فجر افزود: این جشنواره از ۱۷ تا ۲۳ بهمن سال جاری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه سینمای قبل از انقلاب ما یک سینمایی وارداتی بود ولی سینمای امروز بر اساس باورهاست و به عرصه‌های مختلف اجتماعی می‌پردازد، گفت: امروز سینمای دفاع مقدس در یک جایگاه ویژه‌ای قرار دارد و جشنواره فیلم فجر به‌عنوان یکی از مؤثرترین و قدرتمندترین اقدامات فرهنگی ما در دنیا شناخته می‌شود.

درخشان اظهار داشت: دو اثر از سید رضا محقق از فیلم‌سازان موفق استان در جشنواره فیلم فجر در حال اکران است و در عرصه هنرهای نمایشی نیز شاهد دو اثر از استان کهگیلویه و بویراحمد بوده‌ایم.

وی افزود: در سال جاری همچنین شاهد میزبانی جشنواره موسیقی فجر در استان خواهیم بود، و گروه‌های موسیقی را از دیگر استان‌ها دعوت کرده‌ایم تا در این مراسم شرکت کنند.

درخشان تصریح کرد: با همکاری معاونت فرهنگی سپاه فتح، آموزش و پرورش و صداوسیما کاروان آوای چکاوک در مناطق مختلف استان به‌صورت میدانی حضور پیدا می‌کند و هدف از حضور این کاروان ایجاد نشاط در بین جوانان و نوجوانان است.

وی با بیان اینکه این کاروان در روستاهای پرجمعیت استان نیز حضور پیدا خواهد کرد، گفت: به مناسبت ایام باشکوه دهه فجر نیز ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری در مرکز استان و شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

درخشان اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد کم حاشیه‌ترین رسانه‌ها را در کشور داراست و در برخی موارد خود بنده نیز نقد شده‌ام اما تلاش رسانه‌های استان برای رفع مشکلات مردم در استان قابل‌تقدیر است.

منتشر شده در :2023/02/01 - 03:02|شناسه خبر: 81120 180 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه