امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۰۸:۵۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

ایجاد ۵ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج هزار و ۱۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان ایجاد شده است.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، جشن دهه فجر انقلاب اسلامی مددجویان کمیته امداد شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان، امام جمعه گچساران و تعدادی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.
ارسلان جلال فرد، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این جشن، گفت: خدمات ۴۴ ساله انقلاب اسلامی در حوزه کمیته امداد در کهگیلویه و بویراحمد به منظور ایجاد فرصت های شغلی و اشتغال و آموزش برای نیازمندان بسیار چشمگیر است.
وی بیان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد در ۴۴ ساله انقلاب اسلامی بیش از  ۱۱۵ هزار و ۱۴۴ خدمت اشتغال زایی، کارآفرینی، کاریابی و مهارت آموزی با اعتبار هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در حوزه اشتغال برای مددجویان انجام شده است.
جلال فرد با اشاره به افزایش اعتبارات اشتغال زایی در چندسال اخیر تصریح کرد: در سال جاری هدف گذاری کمیته امداد استان در حوزه اشتغال ایجاد ۸ هزار و ۱۰۰ فرصت شغلی با اعتبار ۴۱۰ میلیارد تومان بوده است که از این تعداد ۵۱۰۰ مورد آن تحقق یافته است.
جلال فرد با اشاره به اینکه فرصت کمی تا پایان سال برای تحقق کامل تعهد اشتغالزایی باقی مانده است، افزود: امید است با رفع موانع و مشکلات و پرداخت به موقع تسهیلات بانکی به مددجویان، تعهد اشتغال این نهاد تحقق یابد.
حجت الاسلام سید امین‌حجازی، امام جمعه گچساران در جشن دهه فجر مددجویان کمیته امداد گچساران، اظهار کرد: برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در جای جای ایران به خوبی به چشم می خورد.
 وی با اشاره به آمار ایجاد اشتغال توسط کمیته امداد، افزود: با توجه به آمار بیکاری در گچساران امید است مسئولان توجه بیشتری به این شهرستان به خصوص قشر نیازمند داشته باشند.
انتهای پیام

منتشر شده در :2023/02/07 - 12:02|شناسه خبر: 81159 160 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه