امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۲۸:۲۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان خبر داد: سفر دو روزه مدیرکل فنی و حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش به کهگیلویه وبویراحمد

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از سفر مدیرکل دفتر فنی و حرفه وزارت آموزش و پرورش به استان خبر داد.

به گزارش راه ملت؛ محمد جمالی آرند گفت: مدیرکل فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش جهت بررسی مسائل آموزشی و مشکلات هنرستانهای استان در سفری دو روزه به استان از نزدیک در جریان فعالیت‌های آموزشی قرار خواهد گرفت.

وی بازدید از مرکز تحقیقات کشاورزی امام زاده جعفر گچساران، دیدار با مدیران‌ هنرستانهای فنی وحرفه ای و کاردانش شهرستانها و مناطق، بازدید از هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج و شزکت در جلسه روسای آموزش و پرورش استان و شورای آموزش و پرورش استان از برنامه های سفر دو روزه مدیرکل دفتر فنی و حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش به کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

جمالی آرند، یکی از سیاست های مهم وزارت آموزش و پرورش را توجه به رشته های فنی وحرفه ای و کاردانش دانست و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در کشور در سال جاری رتبه سوم را کسب کرد. گفتنی است عباس بیات مدیرکل دفتر فنی وحرفه ای و کاردانش وزارات آموزش وپرورش در روزهای ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه مهمان کهگیلویه وبویراحمدی ها خواهد بود.

منتشر شده در :2023/02/14 - 11:02|شناسه خبر: 81316 202 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه