امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۱۸:۴۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

شعله گاز در مجموعه روستاهای سادات محمودی شهرستان دنا افروخته شد

در دهه فجر ۱۴۰۱ طرح گازرسانی به روستاهای صعب العبور شهرستان دنا با معاون اموذ افتصادی استانئاری و فرماندار شهرستان دنا و مسولین شهرستانی به بهره برداری رسید.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد، ریحان بهادر مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درخصوص گازرسانی به روستاهای استان، گفت: پیش از انقلاب هیچ‌ یک از روستاهای استان از نعمت گاز بهره مند از گاز نبود ولی بحمدالله پس از انقلاب اسلامی ۱۰۴۱ روستا در کهگیلویه و بویراحمد برخوردار از گاز شده‌اند.

وی با اشاره به سختی های فراوان اجرای این پروژه در مناطق صعب العبور و کوهستانی ، اظهار داشت: برای گازرسانی به ۴ روستای گروزه، شهرک علوی ، مرغ چنار و کتک با جمعیت ۱۷۳ خانوار ، ۲۰ کیلومتر شبکه گذاری و اعتبار بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

بهادر بیان کرد: با گازرسانی به این روستاها ، میزان بهره مندی گاز خانوارهای روستایی شهرستان دنا به ۱۰۰ درصد افزایش یافته است اما خدمترسانی به مردم همچنان ادامه دارد و روستاهای تازه و نیازمند به گاز شناسایی و گازرسانی خواهند شد.

بهادر همچنین از افتتاحیه پروژه گازرسانی به پتروشیمی گچساران در بعدازظهر امروز خبر داد و افزود : این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال اجرا شد که بزرگترین ایستگاه گازرسانی در استان با ظرفیت ۲۰۰ هزار متر مکعب در ساعت می باشد که الحمدالله خوراک گاز پتروشیمی گچساران با راه اندازی این پروژه تامین خواهد شد.

وی از مردم مناطق تازه گازدار شده درخواست کرد تا با رعایت نکات ایمنی و صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی، شرکت گاز را در ارئه خدمات هرچه بهتر و رساندن گاز به سایر نقاط کشور و استان یاری رسانند.

بهادر در پایان با قدردانی از همکاری شایسته مسئولین و مردم شهرستان دنا با شرکت گاز در جریان پروژه گازرسانی گفت: بی تردید رضایتمندی مردم و دعای خیر ساکنین این روستاها روشنایی بخش راه ما خادمین ملت خواهد بود تا خدمات رسانی با دقت و سرعت بیشتری به انجام برسد.

همچنین در این مراسم، درخشان زاده فرماندار شهرستان دنا ضمن قدردانی از مدیریت و کارکنان شرکت گاز به‌جهت گازرسانی گسترده به روستاهای این شهرستان اظهار داشت: به فرموده رهبر کبیر انقلاب، خدمت به محرومین نوعی عبادت است و امروز شاهد تبلور عبادت و خدمت در این منطقه هستیم.

منتشر شده در :2023/02/09 - 04:02|شناسه خبر: 81367 66 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه