امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۲۶:۵۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت ؛ نشست هم اندیشی و همکاری سپاه فتح استان با منابع طبیعی وآبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد،گفت: با توجه به نقش فعال و کلیدی سپاه فتح استان در تمامی عرصه ها به خصوص تجربه پر رنگ و نقش آفرین در عرصه های دفاع مقدس و حوزه های خدمت رسانی و سازندگی، این نشست در راستای بهره گیری از توانمند های سپاه فتح استان در امر طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت برگزار شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از راک نیوز، سعید جاوید بخت ، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه وبویراحمددر حاشیه این نشست به خبرنگاران گفت: با توجه به نقش فعال و کلیدی سپاه فتح استان در تمامی عرصه ها به خصوص تجربه پر رنگ و نقش آفرین در عرصه های دفاع مقدس و حوزه های خدمت رسانی و سازندگی، این نشست در راستای بهره گیری از توانمند های سپاه فتح استان در امر طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت برگزار شد.

در این نشست سعید جاوید بخت گفت: همکاری و تعامل سپاه فتح استان با منابع طبیعی نقش مهمی در حفاظت از عرصه‌های ملی دارد.
این مقام مسئول عنوان کرد: اقدامات و همکاری مناسب نیروی‌های سپاه فتح و کاهش جرایم تخریب و تصرف اراضی ملی بر کسی پوشیده نیست و این تلاش و همکاری‌های برای حفظ طبیعت باید ادامه داشته باشد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امنیت را از ضروری‌ترین نیازهای بشری و لازمه جامعه برشمرد و افزود: خدمات سپاه فتح استان در برقراری نظم و امنیت اجتماعی، تأمین رفاه و آرامش مردم، خدمتی بزرگ و ارزشمند است و ما همواره قدردان این خدمات هستیم.
وی خاطرنشان کرد: سپاه فتح استان را مظهر قدرت و اقتدار جامعه دانست و از نقش سپاه فتح استان با منابع طبیعی وآبخیزداری در راستای همکاری طرح مردمی کاشت یک میلیاردتقدیر و تشکر کرد.
در این نشست جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ایام الله ده مبارک فجر را به مردم شریف وولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض میکنم مردم استان با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲بهمن تیر خلاصی بر فتنه گران اعمال کردند .
جانشین فرمانده سپاه فتح استان گفت ؛باتوجه به اینکه این طرح مردمی باید طی ۱۰سال انجام می‌گرفت و دولت مردمی در تلاش هستند که طی چهار سال این طرح اجرا شود این کار دولت قابل تحسین است واین فرصت را باید فرصت طلایی برشمرد وقتی دولت بارویکرد جهادی ،دانش فنی وهمگرایی جسارت ریسک و…..برای رسیدن به هدف پای کار آمده است کار بسیار سختی ولی با این رویکرد قابل انجام است.
سردار مثنوی در ادامه گفت ؛منابع طبیعی وآبخیزداری استان در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد باید از تمامی ظرفیت های استان استفاده نماید و تمامی دستگاهی که میتوان در این طرح کمک رسان منابع طبیعی باشند را پای کار قرار دهند از ظرفیت های لازم در جهت اجرایی این طرح در استان استفاده کنند ودر همین راستا حوزه مهندسی کشاورزی سپاه فتح در این طرح همیار منابع طبیعی خواهد بودو سپاه فتح استان در این طرح ظرفیت های متناسب با این طرح را به کار خواهد گرفت .
نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری استان امروزه جهادگران واقعی و سربازان خط مقدم هستند با توجه به اینکه شبانه روز در حفظ و صیانت از عرصه های جنگلی و مرتعی در تلاش هستند.
سردار مثنوی گفت:سپاه فتح استان دراین طرح مردمی در کنار نیروهای منابع طبیعی وارد عمل خواهدشد سپاه فتح استان خادمین مردم هستند و در خدمت رسانی به مردم حاضریم جان خودمان را فدای این انقلاب و این مردم بکنیم.

منتشر شده در :2023/02/17 - 05:02|شناسه خبر: 81375 99 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه