امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۵۶:۵۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بارندگی‌های امسال در برخی نقاط کهگیلویه و بویراحمد از مرز یک‌هزار میلی‌متر گذشت

سرپرست اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان بارندگی های امسال در مناطق آب مورد و لوداب در استان از مرز یکهزار میلی متر گذشت.

به گزارش راه ملت و به نقل از ایرنا؛ علی کرمی شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: امسال یکهزار و۱۵۵ میلی متر باران در ایستگاه باران سنجی آبمورد ثبت شده است که ۳۵۱ میلی متر از این میزان در هفته گذشته باریده است.

وی بیان کرد: همچنین از اول مهر امسال تاکنون یکهزار و ۲۳ میلی متر باران در بخش لوداب گزارش شده که ۳۳۴ میلی متر از این میزان در سامانه اخیر باریده است.

سرپرست اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: امسال همچنین ۹۳۰ میلی متر در تنگ سرخ، ۹۱۳ میلی متر درمنصورخانی کاکان،۷۹۷ میلی متر در وزگ،۷۴۲ میلی متر در یاسوج، ۷۲۹ میلی متر در سیرون شبلیز،۷۲۰ میلی متر در کاکان،۶۷۳ میلی متر در سی سخت،۶۴۸ میلی متر در چیتاب، ۶۷۵ میلی متر لنده، ،۶۳۰ میلی متر باران در گنجه ای،۶۲۰ میلی متر باران در باشت، ۶۱۵ میلی متر در بوستان،۵۰۱ میلی متر در دهدشت ،۳۹۵ میلی متر در لیکک و ۳۹۰ میلی متر باران در دوگنبدان گزارش شده است.

وی عنوان کرد: میانگین بلند مدت سالیانه بارش باران در استان کهگیلویه و بویراحمد ۵۸۰ میلیمتر است.

کرمی تاکید کرد: میزان بارش بلند مدت سالانه در ایستگاه یاسوج ۷۹۶، سی سخت ۶۹۶.۷، دوگنبدان ۴۳۷.۴، دهدشت ۵۰۳، لیکک ۴۰۶.۷ ، مارگون ۶۲۶ و منطقه امامزاده جعفر ۴۴۱ میلی متر است.

منتشر شده در :2023/02/18 - 11:02|شناسه خبر: 81419 169 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه