امروز :سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۱۳:۱۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در خجسته مبلاد منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج) : شورو نشاط دانش آموزان دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی شهید مطهری یاسوج در نیمه شعبان / دانش آموزان نمونه تجلیل شدند

به مناسبت خجسته میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) عجل الله تعالی فرجه الشریف مراسم جشنی با حضور دانش آموزان دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی شهید مطهری یاسوج در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی استان برگزار و از نفرات برتر مسابقات علمی ، ورزشی و فرهنگی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش راه ملت؛ در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان آموزش وپرورش استان وشهرستان بویراحمد ، جمعی از مدیران استانی ، رئیس بنیاد مهدویت در استان ،جمعی از اولیاء دانش آموزان و عوامل اجرایی و دبیران دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی شهید مطهری یاسوج برگزار شد، حجت الاسلام محمد مهدی حائری از مبلغین بنیاد مهدویت در کشور به بیان وظایف منتظران در عصر غیبت پرداخت و گفت: از جمله وظایف مهم منتظران در زمان غیبت، چنگ زدن به ریسمان ولایت است همانگونه که در طول تاریخ چنان دیده ایم که هرکه از خط ولایت دور شده عاقبت به خیر نشده است.
وی با تقدیر از مدیر و مجموعه عوامل اجرایی دبیرستان دخترانه معارف شهید مطهری یاسوج در برگزاری این جشن باشکوه گفت: ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار مهمترین راه مقابله باهجمه های دشمنان است که در این زمینه آگاهی بخشی به دانش آموزان کاری ارزشمند و ستودنی است.
مدیر دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی شهید مطهری یاسوج نیز در این مراسم ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت مهدی(عج) گفت: جشن نیمه شعبان فرصتی برای آشنایی بیشتر دانش آموزان با فرهنگ مهدویت و امام زمان (عج) است.
گوهر باقرپور افزود: دانش‌آموزان می‌توانند به‌عنوان عضوی از جامعه منتظر، فردا به ساختن آینده‌ای روشن بپردازد و از جمله زمینه‌سازان ظهور محسوب شوند.
وی توانمندی علمی دانش آموزان و تربیت دینی و اجتماعی آنان را از رویکردهای مهم مدیریتی دبیرستان معارف دخترانه شهید مطهری یاسوج عنوان کرد وگفت:
در سال تحصیلی جاری دانش آموزان این دبیرستان خوش درخشیدند و در مسابقات علمی، فرهنگی و هنری در سطح استان و شهرستان رتبه های خوبی کسب کردند و در ازمون پیشگامان مدارس معارف کشور
نیز رتبه برتر را کسب کردند.
مدیر دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی شهید مطهری یاسوج با بیان اینکه در نوبت اول از هر ۶۰ نفر دانش آموز هر پایه ۴۰ نفر معدل ۱۹ به بالا و بقیه هم معدل بالای ۱۷ دارند گفت : کسب مدال نقره تکواندو توسط دونفر از دانش اموزان در مسابقات استانی ، کسب رتبه دوم دانش آموزان در مسابقات رشته هندبال و رشته طناب زنی و رشته بدمینتوندر عرصه ورزشی بخشی از موفقیتهای دانش آموزان دبیرستان معارف دخترانه شهید مطهری یاسوج در سال تحصیلی جاری است.
باقرپور با اشاره به اینکه ۲ گروه از دانش آموزان این دبیرستان در جشنواره نوجوان سالم در رشته روزنامه دیواری به مرحله استانی راه پیدا کردند گفت: در مسابقات قران وعترت در رشته های گفتمان مهدوی ،صحیفه سجادیه ،نهج البلاغه ، احکام و حفظ قران دانش آموان دبیرستان دخترانه معارف شهید مطهری نیز به مرحله استانی راه پیدا کردند.
در این آیین علاوه بر مولودی خوانی و سرودن شعر ،دانش آموزان نیز دل نوشته های خود را در وصف حضرت صاحب الزمان(عج) قرائت کردند و با برنامه شاد تولّد اولین و آخرین امید پیامبران و فرشتادگان الهی و منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج) را گرامی داشتند.
در پایان این مراسم باشکوه که سرشار از شور ونشاط و معنویت بود از دانش آموزان برتر دبیرستان دخترانه معارف شهید مطهری یاسوج در مسابقات مختلف با اهدء لوح تقدیر تجلیل شد.
گفتنی است بیش از ۲۰۰ دانش آموز در دبیرستان دخترانه معارف شهید مطهری یاسوج مشغول تحصیل هستند.

منتشر شده در :2023/03/08 - 06:03|شناسه خبر: 82113 304 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه