امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۲۹:۰۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تغییر آنی ۸ ذی‌حساب در آستانه سال جدید/ اقدام حرفه‌ای مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد در اقدامی کم سابقه در آستانه سال نو تعداد ۸ ذی حساب ادارات کل و سازمان های استان را تغییر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج؛ طاهر شریف‌پور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد در اقدامی ضربتی در آستانه سال جدید تعداد ۸ ذی حساب ادارات کل و سازمان های استان را تغییر داد.

این اقدام مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان در آستانه سال جدید نشان از عزم اداره کل اقتصادی و دارایی استان در نظم بخشیدن هر چه بیشتر به امور مالی در ادارات استان دارد که در جای خود اقدامی کم سابقه است.

در اقدامی متفاوت مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین ذی حساب برخی ادارات استان را که کارمند همان اداره بودند را تغییر داد تا در راستای شفاف سازی قدمی دیگر برداشته شود.

در همین خصوص طاهر شریف پور در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج با اشاره به تغییر سیستم و در بعضی از ادارات دولتی گفت: اول اینکه تغییر ذی حساب در ادارات دولتی امری اجتناب ناپذیر است و ثانیاً هدف از انجام این تغییرات به معنای بی اعتمادی به ذی حسابان نیست بلکه به معنای تعادل بخشی بین آن ها و ادارات مربوطه و ارتقاء وضع موجود به سمت وضعیت مطلوب مد نظر سازمان است.

شریف‌پور به برخی اظهار نظرها مبنی بر تغییر ذی حسابان در پایان سال و خللی که در روند مالی ادارات ایجاد می‌کند اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده و آماده کردن زیرساخت های لازم در کمتر از ۲۴ ساعت توکن های جدید تحویل ذیحسابان شد تا خللی در امورات مالی دستگاه های استان به وجود نیاید.

گفتنی است چنین تغییراتی در آستانه سال جدید یکی از راه های جلوگیری از هر گونه انحراف و تخلف و یا سوء استفاده احتمالی به شمار می رود که استارت آن در استان زده شد.

منتشر شده در :2023/03/17 - 12:03|شناسه خبر: 82532 153 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه