امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۰۸:۱۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه وبویراحمد: کاملاً به فعالیت‌ها و سختی‌های کار دامپزشکی واقفم / دامپزشکی از بعد تامین و امنیت غذایی و موازین بهداشتی دامی نقشی موثر در جامعه ایفا می‌کند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی این سازمان بمنظور پوشش کاستی‌های اعتباری در حوزه دامپزشکی خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان، دکتر سیدمختار رجائی فر ، مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد به همراه معاون توسعه و مدیران طرح و برنامه ، ذیحسابی و رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بویراحمد با حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با دکتر شاهینی ، رئیس جدید این سازمان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار صمیمی ، مدیرکل دامپزشکی استان ضمن تبریک انتصاب دکتر شاهینی بعنوان رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه وبویراحمد برای ایشان آرزوی توفیقات روز افزون مسئلت کرد.

در ادامه دکتر رجائی فر ، ضمن ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت های دامپزشکی استان در دو بعد بهداشتی و اقتصادی گفت : با توجه به اهمیت حفظ سلامت و بهداشت جامعه که در خط مقدم آن دامپزشکی قرار دارد و در جهت حمایت از نیروهای خدوم دامپزشکی در پیشگیری و مبارزه با بروز و شیوع بیماری های مشترک بین انسان و دام و همچنین بیماری های واگیر دامی که از نظر اقتصادی حائز اهمیت می باشد نیاز مبرم به اعتبارات استانی وجود دارد.

مدیر کل دامپزشکی استان تصریح کرد: با توجه به کاهش اعتبارات هزینه ای در بخش مزایای پرسنلی و از سویی مسئولیت های حاکمیتی و ماموریت های دامپزشکی ضروری است در توزیع اعتبارات دستگاه ها سهم دامپزشکی به صورت ویژه دیده شود.

وی به کمبود شدید نیروهای خدماتی و خالی بودن قریب به ۶۰ درصد پست های سازمانی گفت : انتضار می رود سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان این اداره کل را در جذب نیروهای تخصصی و همچنین خدماتی یاری و همراهی نمایند.

دکتر جهانگیر شاهینی ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین دامپزشکی استان ، گفت : کاملاً به فعالیت ها و سختی های کار شما عزیزان در حوزه دامپزشکی آگاه و  واقف هستم چرا که در استان بوشهر با توجه به سوابق مدیریتی خود با این مجموعه و سختی کارشان بخوبی آگاهم چرا که اعتقاد دارم  دامپزشکی از بعد تامین و امنیت غذایی و موازین بهداشتی دامی نقشی موثر در جامعه ایفا می کند.

وی از آمادگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی بمنظور پوشش کاستی های اعتباری در حوزه دامپزشکی خبر داد و گفت : ان شاالله در فرصتی مناسب از طرح های حوزه دام ، طیور و آبزیان استان بویژه کشتارگاه های دام و طیور بازدیدی خواهیم داشت.

دکتر شاهینی به وجود معظل بهداشتی کشتار غیرمجاز دام در ایتدای وردوی شهر یاسوج و برخی نقاط استان انتقاد کرد و گفت : ان شاالله برنامه ریزی خواهیم کرد از طریق فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به جامعه و قصابان منطقه برای همیشه این معظل بهداشتی برچیده شود.

منتشر شده در :2023/03/17 - 01:03|شناسه خبر: 82539 201 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه