امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۴۰:۵۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج برگزار شد/ حضور پررنگ واجدین شرایط در انتخابات امسال

وج، انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اتاق یاسوج همزمان با دهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور از ساعت ۸ صبح ، بیستم اسفندماه ۱۴۰۱ آغاز شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اتاق یاسوج، انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اتاق یاسوج همزمان با دهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور از ساعت ۸ صبح ، بیستم اسفندماه ۱۴۰۱ آغاز شد. در جریان این انتخابات ۱۵ نفر از میان ۲۶ نامزد به عنوان هیئت نمایندگان اتاق یاسوج انتخاب خواهند شد.

رای‌گیری در دهمین دوره انتخابات اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور به‌طور هم‌زمان از ساعت ۸ صبح امروز، در سراسر کشور آغاز شد و تا ساعت ۱۹ ادامه داشت.انجمن نظارت بر انتخابات دوره دهم به منظور حسن اجرای انتخابات به‌صورت آنلاین و از طریق دوربین‌های مداربسته هر ۳۴ حوزه رای‌گیری را از محل اتاق ایران رصد می‌کند. همچنین نمایندگان این انجمن به‌صورت حضوری بر روند برگزاری انتخابات در همه حوزه‌ها نظارت دارند.امسال برای دومین بار در یاسوج همزمان با سراسر کشور رای‌گیری در انتخابات اتاق‌ بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی به صورت الکترونیکی انجام شده است. نتیجه انتخابات اتاق، بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج پس از شمارش آرا به صورت الکترونیکی توسط هیئت نظارت بر انتخابات اتاق یاسوج به انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران ارسال شده است که پس از تایید این انجمن نتایج به صورت رسمی اعلام خواهد شد. در این انتخابات ۲۶ نفر در چهار گروه بازرگانی، صنعت، کشاورزی و معدن نامزد شده اند، که از بین آنها ۱۵ نفر به هیات نمایندگان اتاق بازرگانی راه خواهند یافت.

منتشر شده در :2023/03/17 - 02:03|شناسه خبر: 82547 181 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه