امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۵۵:۵۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با حضور مسئولان برگزار شد؛ آئین تکریم و معارفه مدیرعامل کارخانه آرد و نشاسته استان+تصاویر

با حضور ولدیان مدیرعامل حوزه ریاست هلدینگ سازمان هلدینگ کشاورزی سازمان اقتصادی کوثر کشور ، روزبهان رئیس سازمان صمت استان ، مدیرعامل ستاد اجرایی فرمان ، مدیران شعب بانک های توسعه تعاون و سپه استان ، فرماندار شهرستان بویراحمد، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل کارخانه آرد و نشاسته استان برگزار شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از فصل جنوب، در این مراسم که در سالن تجمعات فرمانداری شهرستان بویراحمد برگزار شد ولدان مدیرعامل حوزه ریاست هلدینگ کشاورزی سازمان اقتصادی کوثر ضمن بر شمردن نکاتی از وضعیت غله کشور، به بیان توصیه هایی به حسینیان مدیرعامل جدید پرداخت و از وی درخواست کرد مصمم مدیریت خود را آغاز کند .

امیریان مدیر شعب بانک سپه استان نیز از طرف بانک های استان در راستای تحقق شعار سال و همراهی با مجموعه دولت قول همکاری داد و بیان کرد ؛ دست تمامی دلسوزان استان را می بوسیم .

رضا حسینیان مدیرعامل جدید کارخانه آرد و نشاسته استان در این مراسم اظهار داشت ؛ از مجموعه مدیریتی استان استاندار محترم دکتر احمدزاده، دکتر عسکری معاون اقتصادی استاندار و فرماندار شهرستان بویراحمد بدلیل حسن اعتمادی که به بنده داشتند ،کمال تشکر و قدردانی را دارم .

وی در ادامه افزود : جا دارد از جناب دکتر فخاری رئیس سازمان اقتصادی کوثر ، مهندس غلامی مدیرعامل گروه سرمایه گذاری کشاورزی این سازمان ، و دکتر ولدان مدیرعامل هلدینگ اقتصادی کوثر قدردانی و تشکر کنم .

حسینیان با تقدیر از زحمات صداقت کیش مدیرکل غله به دلیل موافقت با مانوریت وی بیان کرد : از سه نماینده استان بویژه از اقای روشنفکر و امام جمعه شهر یاسوج کمال قدردانی را دارم .

وی اضافه کرد : ظرفیت فعلی کارخانه استان به شکلی است که با یک سوم ظرفیت کارخانه آرد فعالیت می کنیم اما این کارخانه زمین خورده است نیاز است که مجموعه استان با برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت و برنامه مدون از وضعیت سنتی خارج شود .

فرماندار بویراحمد گفت ؛کارخانه اگر سرپا است مدیون همت و تلاش کارکنان کارخانه است و ما توقف در هیچ سطحی را نمی پذیریم ضمن اینکه بعنوان نماینده دولت حق دارم اعلام کنم هیچ کس حق ندارد چیزی را به کارخانه تحمیل کند ، کارخانه باید این پتانسیل را داشته باشد که خودش را اداره کند و ایمان دارم این توانایی را دارد.

منتشر شده در :2023/03/26 - 06:03|شناسه خبر: 82657 205 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه