امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۳۱:۰۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اعلام شماره کارت جمع آوری نذورات مردمی بقعه متبرکه امامزاده بی بی زهرا خاتون (س) شهرستان دنا

طهمورث نصرتی مسئول دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان دنا گفت: زائران و دلدادگان بقعه متبرکه امامزاده بی بی زهرا خاتون سلام الله علیها روستای کره شهرستان دنا جهت واریز نذورات خود می‌توانند از طریق کارت های این بارگاه منور اقدام کنند.

به گزارش راه ملت؛ طهمورث نصرتی مسئول دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان دنا گفت: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۸۷۱۲۰۲۴۳۹ جهت دریافت نذورات مردمی با نیت عمرانی و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۸۷۱۲۰۲۳۲۲ جهت دریافت نذورات مردمی با نیت فرهنگی و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۸۷۱۲۰۲۵۴۶ جهت دریافت نذورات مردمی با نیت مدیریتی و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۸۷۱۲۰۲۵۴۶ جهت دریافت نذورات مردمی با نیت ضریح مطهر بقعه متبرکه امامزاده بی بی زهرا خاتون سلام الله علیها روستای کره شهرستان دنا می باشد.

طهمورث نصرتی گفت: بقعه متبرکه امامزاده بی‌بی زهرا خاتون‌(س) در ضلع غربی روستای کره اوباد علیا از توابع شهرستان دنا در فاصله ۲۵ کیلومتری غربی جاده سی‌سخت و ۴۰ کیلومتری شمال غربی شهر یاسوج واقع شده است.

مسئول دفتر نمایندگی اوقاف و امور شهرستان دنا گفت: شجره طیبه امامزاده بی بی زهرا خاتون سلام الله علیها به استناد اقوال محلی و اعتقادات منطقه‌ای و اسناد موجود‌، از اعقاب حضرت امام موسی‌بن جعفر‌ علیه السلام است.

نصرتی افزود: خداوند قلب انسان‌هایی که دوست دارد را به سمت قبور ائمه اطهار(ع) و امامزادگان معطوف می‌کند در واقع این یک توفیق الهی است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان دنا با بیان اینکه حضور در حرم مطهر امامزادگان یکی از عوامل تقرب الهی است گفت: این امر دلیلی بر اثبات مودت واقعی زائران به پیامبر اکرم(ص) نیز هست.

طهمورث نصرتی خدمت به حرم مطهر امامزادگان و سایر بقاع متبرکه را خدمت به قرآن توصیف کرد وگفت: از آنجا که قرآن و عترت از هم جدا ناشدنی هستند خدمت به آستان امامزادگان در حقیقت خدمت به قرآن کریم است که امیدواریم با درک این حقیقت عظیم، خداوند توفیق خدمات بهتر و روزافزون را به ما اعطا بفرماید.

مسئول دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان دنا با بیان اینکه زیارت قبور صلحا در آموزه های دینی بسیار سفارش شده است، گفت: در حدیثی از امام صادق(ع) در صفحه ۳۵۹ از جلد ۷۴ کتاب «بحارالانوار» آمده است: «مَنْ لَمْ یَقْدِرْ عَلَی زِیَارَتِنَا فَلْیَزُرْ صَالِحِی مَوَالِینَا یُکْتَبْ لَهُ ثَوَابُ زِیَارَتِنَا؛ هر کس نتواند به دیدار ما آید، دوستان صالح ما را دیدن کند که ثواب زیارت ما برایش نوشته شود».

طهمورث نصرتی مسئول دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان دنا در پایان گفت: بقعه متبرکه حضرت امامزاده بی بی زهرا خاتون سلام الله علیها در روستای کره میزبان زائران و گردشگران مذهبی در طرح نوروزی آرامش بهاری است.

منتشر شده در :2023/03/28 - 08:03|شناسه خبر: 82717 187 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه