امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۴۶:۳۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

حضور مدیرکل بازرسی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در کهگیلویه و بویراحمد/توجه ویژه به استان/درخواست صالحی از وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفا کشور

نشست شورای معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد امروز (چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲) با حضور مشاور مدیرعامل و مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا، در ابتدای این مراسم امید صالحی اظهار داشت: با وجود منابع خوب آبی در این استان به ویژه در مناطق بویراحمد و دنا اما شاهد مشکلات آبی هستیم، دلیل آن را باید در عدم توسعه زیرساخت ها متناسب با افزایش جمعیت جست و جو کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: یکی از مطالبه های جدی ما به ویژه از وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفا کشور، تخصیص اعتبارات ویژه برای توسعه زیرساخت ها به ویژه در حوزه ساخت مخازن مناسب ذخیره آب است که قطعاً این موضوع را در سفر پیش روی ریاست محترم جمهوری هم مطالبه خواهیم کرد.

وی گفت: یکی از چالش های کنونی شرکت آبفا سوختگی الکتروپمپ ها است، ما در شهرستان بویراحمد برای تعویض یک پمپ باید ۷۰۰ میلیون تومان هزینه کنیم که با توجه به شرایط مالی و حجم نیروها، کار برایمان سخت است‌.

صالحی گفت: باید بستر خدمات ویژه تر به مردم فراهم شود، بخشی از پازل در این مسیر، ما و همکارانمان هستیم ، تلاش حداکثری باید داشته باشیم و بخشی از کار مرتبط با وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفا کشور است، خواهش ما این است کهگیلویه و بویراحمد به اندازه مشکلات و محرومیت ها دیده شود، این استان تأمین کننده آب چند استان است باید به همین نسبت ویژه تر خودش دیده شود.

وی گفت: اعتبارات فعلی امیدی به حل به موقع و مناسب چالش های آبی نمی‌دهد خواهش و انتظارمان این است، نگاه ملی به ما بهتر و در حد و اندازه محرومیت ها و مطالبات مردمی باشد.

در ادامه این مراسم معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد به بیان برخی از چالش ها و خواسته های خود پرداختند، آنها عمده ترین خواسته خود را رساندن اعتبارات مالی به اندازه چالش های موجود شرکت بیان و خواستار توجه بیشتر به پروژه های مهم آب و فاضلاب برای توسعه بهتر استان شدند.

مشاور مدیرعامل و مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آبفا کشور نیز در این مراسم به هدف خود از سفر به استان گفت و اظهار داشت: بنای ما حضور بی واسطه در استان ها برای رصد مستقیم چالش ها و انعکاس آنها به کشور است.

دکتر محمد رسولی امین گفت: باید جلسات ویژه هم اندیشی در آب و فاضلاب استان پیش بینی شود، اینکه همه افراد و نیروها در امورات شرکت مشارکت داده شوند و این احساس که فرایند های شرکت متکی به حضور، همراهی و مشارکت تک تک پرسنل است، آنها را حساس تر به امورات می‌کند که نتیجه آن بهبود فرایندها خواهد بود.
رسولی امین بیان کرد: یکی از انتظارات ما جانشین پروری است، این تعداد نیرو که دارید باید به سمت آموزش سوق داده شود که ضمن چرخش نخبگان، از ظرفیت همه افراد برای بهبود وضع شرکت استفاده شود.

وی افزود: ما ابدا دنبال مچ‌گیری نیستیم، هدف ما پیشگیری است، بررسی و نظارت ما نیز در راستای شناسایی گلوگاه ها و حذف آنها به نفع نیروها و شرکت است.

مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آبفا کشور تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب توصیه قابل توجهی دارند، ایشان فرموده اند که هر جایی هستید، همانجا را قطب عالم بدانید و برای بهبود تلاش کنید، خب همینکه به شما اعتماد شده و مسئولیت هایی برایتان فراهم شده باید قدردان این فرصت بود .

رسولی امین بیان داشت: یکی از اتفاقات مهمی که باید حتماً رقم بخورد، القای امید و انگیزه به جامعه است. شما باید فعال باشید و این روحیه فعال و با نشاط را به جامعه نیز تزریق کنید.

وی ادامه داد: الان نیاز به امید آفرینی است، باید با تبیین درست و منطقی خدمات ضمن تعامل خوب با رسانه ها، مردم در جریان خدمات قرار بگیرند، اینکه جامعه بداند خدمت در هر شرایطی ادامه دارد و تعطیل بردار نیست، بدون شک دلگرم کننده است.

محمد رسولی امین تصریح کرد: یکی از حوزه های مهم که باید به ویژه در این استان دیده شود، توسعه خطوط و شبکه های جمع آوری فاضلاب است، این امر ضمن بهبود روند توسعه و ارتقاء شرایط بهداشتی استان، می تواند درآمد زایی از قِبَل فروش پساب فاضلاب را رقم بزند.

این مقام شرکت مهندسی آبفا کشور به لزوم مشتری مداری بهتر و ارزنده تر اشاره و افزود: پیشران شرکت های ما مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است، باید تکریم درست و مناسبی صورت بگیرد و مطالبات مردمی به خوبی منعکس و در نهایت نیز منجر به اقدام و عمل شود.

وی افزود: توجه به حقوق و مزایای نیروها باید به خوبی دیده شود، وزیر محترم نیز نگاهش این است حقوق کارگر به خوبی و به موقع باید پرداخت شود و در همین راستا نیز سامانه ای برای رصد شرایط پرداخت حقوق و مزایا ایجاد شده است. از طرفی توجه به بازنشستگان نیز مد نظر باشد، این مسیر برای همه ما است، سعی کنید با نگاه ویژه تر این عزیزان دیده شوند، چرا که این مسیر را در نهایت همه ما باید طی کنیم.

رسولی امین به روند تنظیم قراردادها اشاره و گفت: در تدوین و تنظیم قراردادها باید حساسیت لازم و تضمین های مورد نظر به خوبی اخذ تا در ادامه شاهد چالش های حقوقی و پرونده های متعدد شرکت ها در مراجع قضایی نباشیم.
منبع خبر: دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد

منتشر شده در :2023/03/30 - 09:03|شناسه خبر: 82760 276 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه