امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۰۰:۲۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در سفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به گچساران،انجام شد؛ بازدید از پروژه بزرگ پردیس هنری گچساران/نشست شورای اداری با مدیران شهرستان‌ها برای آمادگی سفر رئیس جمهور/ درخشان: استاندار در سفر رئیس جمهور حوزه فرهنگ را در اولویت قرار داد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: استاندار در سفر رییس جمهور حوزه فرهنگ را در اولویت قرار داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امین درخشان نهمین روز فروردین با سفر عصرگاهی به شهرستان گچساران از پروژه بزرگ پردیس هنری گچساران بازدید کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این بازدید افزود: توجه و تمرکز به زیر ساخت های فرهنگی و هنری از مهمترین اولویت های کاری این اداره کل بویره در زمان تقسیم اعتبارات تملک دارایی بود.

درخشان با بیان اینکه امسال شاهد رشد قابل ملاحظه ای در رشد اعتبارات عمرانی پروژه‌های فرهنگ و هنر بوده تیم خاطرنشان کرد: با خبرهای خوبی که در آینده نزدیک از تخصیص پروژه‌های عمرانی اعلام خواهد شد سال جدید پروژه پردیس هنری گچساران پیشرفت قابل ملاحظه ای خواهد داشت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال دولت با حذف اوراق و تخصیص بی سابقه یک تحول جدی در پیشرفت پروژه ها ایجاد خواهد.
بر پایه این گزارش پروژه پردیس هنری گچساران در مساحتی به میزان ۸ هزار مربع و با ۶ هزار متر مربع زیر بنا یکی از کاربردی ترین زیرساخت های فرهنگی و هنری کشور است.

مشکلات پروژه‌های فرهنگی و هنری نیمه تمام در کهگیلویه و بویراحمد رفع می‌شود/ قول استاندار برای حمایت از فعالیت‌های فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلات پروژه‌های فرهنگی و هنری در این استان برطرف می‌شود.

بر پایه این گزارش امین درخشان همچنین در نشست شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد که به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران برگزار شد با تبریک عید نوروز و ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: امسال بهار طبیعت با بهار قرآن مقارن شده و به لطف پروردگار امسال طبیعت و زیبایی‌هایی نصیب ما شده و لطف خداوند متعال شامل حال ما شده و برای همین سپاسگزار نعمت‌های خداوندیم و تقارن رمضان و ایام نوروز که امسال نوروز را معطر به بوی رمضان کرده بر زیبایی های سال جدید افزوده است.

وی با بیان اینکه همه ما وظایف فرهنگی بر عهده داریم، افزود: ان‌شاءالله همه ما بتوانیم این بار فرهنگی که بر دوش داریم را به مقصد برسانیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه ان‌شاءالله همه ما بتوانیم در این ماه قرآنی خدمتگزار خوبی باشیم، ابراز کرد: ان‌شاءالله همه ما بتوانیم در ماه مبارک رمضان خدمتگزار قرآن کریم باشیم.

درخشان با تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های مدیران ادارات شهرستانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: پروژه‌های راکد و نیمه تمام فرهنگی و هنری در شهرستان‌ها نیاز به اعتبار دارند و ما پیگیر اخذ اعتبار برای این پروژه‌ها هستیم و از طریق استانداری و وزارتخانه‌ به دنبال حل مشکلات این پروژه‌ها هستیم تا این پروژ‌ه‌ها به زودی تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه چند سالی بوده که به حوزه فرهنگ آن طور که باید توجه نشده، رایزنی‌هایی با استاندار محترم داشتیم و ایشان قول مساعد داده‌اند که در سال جدید توجه بیشتری به ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی و هنری و فعالیت‌های فرهنگی و هنری در استان شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران شهرستانی اداره‌کل، اظهار داشت: به پروژه‌های عمرانی توجه بیشتری داشته باشید و مدیران شهرستانی ایده‌ها و پیشنهادات خود را در زمینه فرهنگی و زیرساخت‌های فرهنگی و هنری ارائه دهند تا برای پیگیری پیشنهادات مهم و کارساز که مورد قبول نهادها و سرمایه‌گذاران باشند، اقدام شود.

درخشان افزود: مدیران ادارات شهرستانی در صورتی که برای احداث پلاتو، نگارخانه و مجتمع‌های فرهنگی و هنری در شهرستان خود زمینی را تهیه و مهیا کنند ما آمادگی حمایت برای احداث پروژه‌های فرهنگی و هنری را داریم.

منتشر شده در :2023/03/31 - 04:03|شناسه خبر: 82779 227 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه