امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۳۹:۴۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بازرسی از ۳ هزار مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در کهگیلویه و بویراحمد/ ۲۸ تن مواد غذایی معدوم شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد،گفت:تیم بازرسی مدیریت مهندسی بهداشت محیط در شهرستانهای استان طی ایام نوروز سه هزار و ۱۲۹ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی را انجام داده است.

به گزارش راه ملت از یاسوج و به نقل از فارس، محمد ملک‌زاده به عملکرد تیم سلامت نوروزی بهداشت محیط استان اشاره کرد و گفت: ۲۷۹ اکیپ بازرسی در قالب ۱۷۷ نفر از پرسنل فعال طی ایام نوروز بر فعالیت مراکز تهیه و توزیع غذا و اماکن بین راهی نظارت داشتند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ۵ هزار و ۹۰۸ مورد کلرسنجی افزود: مقدار مواد معدومی کشف شده ۲۸ هزار و ۸۷۷ کیلوگرم است.

وی از رسیدگی به ۱۳۹ شکایت بهداشتی طی ایام نوروز خبر داد و گفت: تعداد مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بازرسی شده سه هزار و ۱۲۹ مورد بود، ضمن اینکه تعداد مراکز تهیه و توزیع حساس مواد غذایی بازرسی شده یک هزار و ۵۴۸ مورد است.

 ملک‌زاده بیان کرد: تعداد مراکز تهیه و توزیع معرفی شده به مراجع قضایی ۱۴۸ مورد بوده است، طی این ایام هم ۳۲ مرکز پلمب شدند.

وی تعداد اماکن عمومی بازرسی شده را ۶۴۶ مورد دانست و عنوان کرد: تعداد اماکن عمومی حساس بازرسی شده ۴۰۴ مورد است، تعداد اماکن عمومی معرفی شده به مراجع قضایی ۴۱ واحد است.

 ملک‌زاده از پلمب ۱۷ مکان عمومی خبر داد و گفت: تعداد مراکز و اماکن بین راهی بازرسی شده ۱۷۸ مورد، تعداد مراکز بین راهی که اخطار دریافت کردند ۲۷ مورد، مراکز بین راهی معرفی شده به مراجع ۲۳ و مراکز بین راهی پلمب شده چهار مورد است.

وی بیان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلفی موارد را به سامانه ۱۹۰ گزارش دهند.

انتهای پیام/

منتشر شده در :2023/03/31 - 05:03|شناسه خبر: 82790 301 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه