امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۵۶:۳۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

امدادرسانی قریب ۱۴۰۰ نفر حادثه دیده در طرح ملی امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد

به همت نجاتگران جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد به ۷۴ مورد حادثه و ۱۴۱۱ نفر حادثه دیده در طرح ملی امداد و نجات نوروزی امدادرسانی شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روشن خبر، کاظم فلاحی دوست مدیرعامل این جمعیت از پوشش امدادی ۷۴ حادثه در طرح ملی امداد و نجات نوروزی در این استان خبر داد .

کاظم فلاحی دوست مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت طرح ملی امداد و نجات نوروزی همزمان با سراسر کشور و با هدف انجام عملیات های امداد و نجات و پوشش حوادث طبیعی و غیرطبیعی ویژه ایام نوروز از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

فلاحی دوست افزود : از ابتدای طرح تاکنون به همت و تلاش نجاتگران و امدادگران در معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد و حضور روزانه ۹۰ نفر نیروی عملیاتی در ۶ پایگاه امداد و نجات ثابت و هشت پایگاه امداد و نجات سیار و پشتیبانی ۱۸ تیم عملیاتی امداد و نجات ذخیره و استفاده از ۲۵ دستگاه خودروی کمک دار و اعزام ۶۶ مورد آمبولانس موفق به پوشش ۷۴ حادثه ( اعم از برف و کولاک، جاده ای ،کوهستان ،حضوری ،ساحلی و… ) و امدادرسانی به مسافرین نوروزی و هم استانی های عزیز شده ایم .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد : انجام عملیات های امداد و نجات ، پوشش به موقع حوادث، تسکین آلام آسیب دیدگان ناشی از حوادث ،ارائه خدمات تخصصی امداد و نجات ، همکاری با دستگاه‌های دیگر امدادرسان و همچنین با توجه به افزایش آمار مسافرین و ترددها در مسیرهای مواصلاتی پوشش امدادی سفرهای نوروزی از اولویت‌های طرح امداد و نجات نوروزی میباشد که تا امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ با اعزام ۲۹۷ نیروی عملیاتی در قالب ۹۶ تیم امداد و نجات توانسته‌ایم به ۱۴۱۱ حادثه‌دیده خدمات امدادی ارائه دهیم که از این میان موفق به نجات ۴۰ نفر نیز شده ایم .

وی، گفت: لازم به ذکر است در مقایسه با همین مدت در سال گذشته شاهد افزایش بیش ۱۰۰ درصدی حوادث امدادرسانی شده توسط این جمعیت بوده ایم که یکی از دلایل آن شرایط آب و هوایی متفاوت با نوروز ۱۴۰۱ و ریزش نزولات آسمانی و حوادث ناشی از آن در نوروز ۱۴۰۲ است.

منتشر شده در :2023/03/31 - 06:03|شناسه خبر: 82793 167 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه