امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۲۱:۳۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

۸ هزار یتیم در کهگیلویه و بویراحمد نیازمند کمک خیران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ، گفت؛  طرح حامی یابی ایتام تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

به گزارش راه ملت و به نقل از پیک ملت، قباد مبشری یکی از برنامه‌های کمیته امداد را حامی یابی برای ایتام عنوان و بیان کرد: در حال حاضر هشت هزار یتیم و فرزند محسنین داریم که امیدواریم با استفاده از ظرفیت این ماه مبارک بتوانیم حامیان بیشتری برای آنان جذب کنیم.
وی با بیان اینکه خیران نیکوکار می‌توانند با مشارکت در طرح اکرام ایتام و قبول سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین، ماهیانه مبلغی به حساب فرزندان معنوی خود واریز کنند، گفت: ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۴ و ورود به پایگاه ekram.emdad.ir از مهمترین راه‌های مشارکت در طرح اکرام ایتام کمیته امداد است.
مبشری همچنین به شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) اشاره کرد و افزود: در چندین شهرستان استان در شب میلاد کریم اهل بیت ضیافت افطاری برای ایتام و نیازمندان با کمک خیران و با حضور مسئولان برگزار می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از همکاری خیران در طرح‌های مشارکتی این نهاد در طول سال افزود: خیران نیکوکار برای مشارکت در طرح اطعام مهدوی می‌‎توانند از طریق کد دستوری # ۰۷۴* ۸۸۷۷* با تلفن همراه و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ اقدام کنند.

مبشری افزود : از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون، ده هزار و ۴۵۰ وعده غذای گرم، افطاری ساده و بسته معیشتی تهیه و بین مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و اقشار نیازمند توزیع شد.
وی گفت: در طرح اطعام مهدوی با استفاده از ظرفیت آشپزخانه‌هایی که توسط این نهاد با محوریت مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی و هیات‎‌های مذهبی ایجاد شده است ، افطاری ساده، بسته معیشتی و غذای گرم تهیه و بین خانواده‌های تحت حمایت و اقشار نیازمند توزیع می‌شود.

منتشر شده در :2023/04/06 - 03:04|شناسه خبر: 82899 168 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه