امروز :چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۱۵:۵۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تجلیل از کارگران شرکت بین المللی توسعه گستر هلال خاورمیانه در شهرستان مارگون

مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی :فرهنگ سازی برای افزایش ایمنی و بهداشت کار باعث سلامت نیروی کار می شود بنابراین ضروری است کمیته های حفاظت فنی وبهداشت کار نسبت به ارزیابی های ماهیانه ورفع نواقص احصاء شده مطابق آیین نامه اقدام نمایند.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی ،در آیین گرامیداشت هفته کارگر تعداد ۵۰نفر کارگر شرکت سیمان مارگون مورد تجلیل قرار گرفتند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی در آیین تجلیل از کارگران شرکت بین المللی توسعه گستر هلال خاورمیانه گفت: باعث خرسندی است بدانیم که برند سیمان کارخانه مارگون در کشور صاحب شناسنامه است و این موضوع میسر نمی شد مگر با همت ،تلاش و اراده کارگران و مدیران کارخانه لذا لازم است کارگران را تحسین کرد و تلاش آنها را ستود.

حمیدرضا واعظی زاده از فرماندهی سپاه فتح استان برای اجرای فعالیت های ارزشمند در زمینه حمایت از خلاقیت کارگران تقدیر و سپاسگزاری کرد

حمیدرضا واعظی زاده گفت مجموعه مدیران شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان به عنوان خادمان جامعه کار و تولید متناسب با ایام هفته نسبت به کارگران و خانواده هایشان ادای دین خواهندکرد

وی گفت همه ما بالاترین شان را خدمتگزاری به مردم می دانیم بنابراین با استناد به احادیث و روایات دینی خدمت به مردم را دست خدا بدانیم که به سوی ما می‌آید و قدردان این نعمت و فرصت الهی باشیم.

حمیدرضا واعظی زاده در ادامه به مطالبه به حق جامعه کارگری برای پیگیری حقوق و مزایا اشاره کرد و گفت : همه ما باید برای رسیدن جامعه کارگری به رضایت مندی تلاش کنیم

حمیدرضا واعظی زاده بوسه بر دستان کارگر را عبادت دانست و گفت: شان ومنزلت کارگران باید در محیط کار حفظ شود وبراساس قانون کار جمهوری اسلامی ایران نسبت به پرداخت حقوق ومزایای قانونی آنها اقدام کرد .

حمیدرضا واعظی زاده در ادامه افزود:‌ فرهنگ سازی برای افزایش ایمنی و بهداشت کار باعث سلامت نیروی کار می شود بنابراین ضروری است کمیته های حفاظت فنی وبهداشت کار نسبت به ارزیابی های ماهیانه ورفع نواقص احصاء شده مطابق آیین نامه ها اقدام نمایند.

وی گفت: واحد سیمان مارگون در ارزیابی های ایمنی و حفاظت فنی به عنوان یکی از شرکت های موفق عمل کرده و امروز صاحب لوح سپاس می‌شود

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی تصریح کرد : مقوله ایمنی و توجه به سلامت نیروی کار باعث توسعه و پیشرفت کار و در نتیجه رشد و رونق تولید خواهد شد.

در این مراسم از تعداد ۵۰ کارگر شاغل در کارخانه سیمان مارگون با اهداء لوح سپاس وکارت هدیه تجلیل شد.

منتشر شده در :2023/04/27 - 12:04|شناسه خبر: 83532 182 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه