امروز :چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۱۴:۰۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

به مناسبت هفته و روز جهانی کارگر: کارگران نمونه شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

به مناسبت هفته و روز کارگر مراسم تجلیل از کارگران نمونه شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولین برگزار شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد، به مناسبت هفته و روز جهانی کارگر مراسم تجلیل از کارگران این شرکت با حضور سید جواد هاشمی‌مهر معاون سیاسی استانداری، حجت‌السلام حسینی امام جماعت شرکت گاز، واعظی مقدم مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان، ریحان بهادر مدیرعامل شرکت گاز استان، معاونین و مدیران ستادی و جمعی از کارکنان و کارگران در محل نمازخانه این شرکت برگزار شد.

ریحان بهادر مدیرعامل شرکت گاز استان با تبریک روز جهانی کارگر و هفته معلم گفت: کار مایه حیات زندگی است و چشمه‌سار زلال زندگی با کار جلا و روشنی می یابد و کارگران، پیشگامان این حیات بدیع و نشاط آفرینند.

بهادر با اشاره به شعار سال (مهار‌تورم و رشد تولید) که تحقق این شعار مدیون همت و تلاش کارگران است، افزود: کارگران از شریف‌ترین طبقه اجتماع هستند و بازوی آنها باعث رشد، پیشرفت، بالندگی و تحقق شعارسال کشور عزیزمان ایران خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه تولید و پیشرفت یک کشور وابسته به تلاش کارگران هست، بیان داشت: هفته کار و کارگر را به تمامی کارگران عزیز شرکت گاز استان که نقش مهم و پررنگی در امر خدمت‌رسانی به مردم استان را انجام وظیفه می‌کنند تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای این عزیزان آرزوی سلامتی، خواستارم.

در ادامه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در این مراسم با تقدیر و تشکر از مدیرعامل شرکت گاز استان که با اهمیت دادن به جایگاه، شان و منزلت کارگران را ارج می‌گذارم، گفت: روز جهانی کارگر رو به جامعه کارگری شرکت گاز استان تبریک می‌گویم و عرض خسته نباشید دارم خدمت آنها و اقدامات کارگری، تلاش‌ها، و خدمت‌رسانی در امر گازرسانی در سطح استان را تقدیر و سپاسگذاری می‌کنم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار در پایان این مراسم از مدیرعامل شرکت گاز استان، مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان جهت ارج نهادن روز، هفته و مقام شامخ کارگران تقدیر و تشکر کرد و افزود: بهترین نیروی انسانی هر سازمان و شرکت کارگران آن دستگاه است که قدردان تمامی زحمات و تلاش‌های شبانه روزی آنها هستیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از کارگران شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

منتشر شده در :2023/05/03 - 07:05|شناسه خبر: 83772 133 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه