امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۱۱:۳۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

روشنفکر: “همسان‌سازی دائمی کارکنان” برای تصمیم‌گیری نهایی به صحن مجلس خواهد آمد/ تلاش برای طرح مجدد “ساماندهی نیروهای سرایداران و خدمتگزاران در نظام رتبه‌بندی” در مجلس

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس، گفت: موضوع مهم همسان‌سازی دائمی کارکنان در آینده نزدیک برای تصمیم گیری نهایی به صحن مجلس خواهد آمد.

به گزارش راه ملت؛ مهدی روشنفکر در جمع فرهنگیان شهرستان بویراحمد اظهار داشت: در تربیت افراد عوامل متعددی دخیل هستند امام نقش معلم و مدرسه در تعلیم و تربیت،شکوفایی و پویایی انکارناپذیر است اما عکس این موضوع هم می‌تواند در صورت اهمال و کوتاهی اتفاق بیفتد.
وی افزود: بر اساس پژوهش‌های صورت گرفته بعد از اغتشاشات اخیر تمام تلاش دشمن برای نابود کردن هویت ملی و دینی ما بود که تمام نقشه‌ها نقش بر آب شد و مقام معظم رهبری نیز بر هوشیاری در این مورد تاکید فراوان داشتند.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون بیان کرد: معلمان می‌توانند در دانش‌آموزان علاقه وافر نسبت به هویت ملی و دینی ایجاد کنند.
روشنفکر گفت: رهبری معلمان را سربازان گمنام و مجاهد می‌نامند، در قرآن نیز بر علم، جهاد در راه خدا تاکید شده‌است و تلاش برای تعلیم و تربیت در دین اسلام نیز از مصادیق جهاد به شمار می‌رود.
وی افزود: قیمت انسان با توجه به خصایص اخلاقی نظیر اخلاق، تقوا، اخلاص، علم …. مشخص می‌شود.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خداوند خود برترین معلم است و رسولان الهی نیز کاری جز تعلیم و تربیت بشریت نداشتند و این رسولان الهی نیز در مقام برتر معلم قرار دارند.
وی افزود: نامگذاری سالروز شهادت شهید مطهری بنام معلم و گرامیداشت یک هفته‌ای مقام معلم و این شهید وارسته نشان از این دارد که علاوه بر جایگاه مهم معلم، تفکر شهید مطهری در نظام فرهنگی ما در بعدهای مختلف جایگاه خاصی دارد.
وی افزود: تفکر استاد شهید مطهری در مبارزه با تفکرات لائیک و غیر اسلامی در زمان حیات غیرقابل انکار است.
روشنفکر بیان کرد: رتبه‌بندی معلمان یک کار هزینه بر و ریسک پذیر بود و یکی از علل راکد ماندن آن در دولت‌های قبل نیز همین موضوع بود.
وی افزود: رتبه‌بندی معلمان بعد از دوازده سال خاک خوردن و پس از سه بار طرح در کمیسیون به صحن مجلس رفت و ۲۷ بار این آیین نامه اجرایی این طرح در مراحل مختلف چکش‌کاری شد.
وی افزود: پافشاری مجلس شورای اسلامی بر طرح رتبه‌بندی معلمان و به دراز کشیدن آن تا پایان سال باعث شد که تا عزل وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان برنامه و بودجه رقم بخورد.
وی افزود: موضوع مهم همسان‌سازی دائمی کارکنان در آینده نزدیک برای تصمیم گیری نهایی به صحن مجلس خواهد آمد.
مهدی روشنفکر بیان کرد: در تلاش هستیم که طرح ساماندهی نیروهای سرایداران و خدمتگزاران در نظام رتبه‌بندی را مجدد برای تصمیم گیری و تصویب به مجلس بیاوریم.

منتشر شده در :2023/05/06 - 11:05|شناسه خبر: 83923 159 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه