امروز :پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۵۵:۳۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد: پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد نیازمند حمایت‌های ملی است

«شاهینی» گفت: پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس نیازمند حمایت‌های ملی است و اعتبار آن باید در سطوح مختلف پیگیری شود.

به گزارش راه ملت و به نقل از خبرگزاری دفاع‌پرس از یاسوج، «جهانگیر شاهینی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد امروز در بازدید از پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اظهار داشت: یادمان‌ها و موزه دفاع مقدس مکان‌های مهمی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند و نقش مهمی در انتقال این فرهنگ به نسل جوان دارند.

وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های پیشتاز در دوران دفاع مقدس بوده و نسبت به جمعیت بیشترین اعزام رزمنده را به جبهه‌های نبرد داشته است که این موضوع اهمیت احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس را دوچندان کرده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: احداث موزه دفاع مقدس در این استان، حرکت فرهنگی ارزشمندی است که برای پاسداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت شروع شده است.

شاهینی بیان کرد: پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس از بخش‌های مختلفی تشکیل شده و از پروژه‌های بزرگی است که نیازمند حمایت‌های ملی است و باید در سطوح مختلف پیگیری کنیم تا این پروژه را به اتمام برسانیم.

وی ابراز کرد: لازم است اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برآورد دقیقی از پروژه و میزان اعتبار مورد نیاز آن ارائه دهد تا برای تأمین اعتبار آن برنامه‌ریزی صورت گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از تخصیص ۳۰۰ میلیون تومان به دانشنامه دفاع مقدس استان خبر داد.

منتشر شده در :2023/05/09 - 09:05|شناسه خبر: 84107 161 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه