امروز :سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۳۹:۱۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آغاز طرح تشویق خوش‌مصرف‌های برق کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۳۵ میلیارد ریال برای هدیه به خوش مصرف‌های برق در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش راه ملت؛ محمد مرادی افزود: ۳۵ میلیارد ریال پاداش برای مشترکان خوش مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد برای یک دوره ۴ ماهه پیش بینی شده است.
وی با اشاره به اینکه آغاز اجرای این طرح از اول خرداد تا پایان شهریورماه امسال است، عنوان کرد: در بخش مشترکان خانگی به ازای هر کیلو وات کاهش مصرف، دو هزار تومان پاداش پرداخت می‌شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد این را هم گفته که مشترکان اگر یک کولر گازی در یک اتاق اضافه را خاموش کنند، حدود یک میلیون تومان پاداش شامل آن‌ها می‌شود.
مرادی ابراز کرد: کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق ادارات در وقت اداری از جمله برنامه ریزی‌های انجام شده است که برای تحقق این مهم نیاز به همکاری ادارات است.
وی با تاکید بر اینکه مشترکان صرفه‌جویی در مصرف برق در فصل گرم سال را اولویت بدانند، ادامه داد: خریداری وسایل سرمایشی با برچسپ انرژی استاندارد، نگه داشتن دمای کولر‌ها روی ۲۴ درجه و سرویس کولر‌های آبی از جمله راهکار‌های مدیریت مصرف برق است.

منتشر شده در :2023/05/25 - 04:05|شناسه خبر: 84506 150 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه