امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۰۰:۲۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

به مناسبت سالروز آزادی فتح خرمشهر؛ آئین تجلیل از ایثارگران بازرسی کل استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

آیین تجلیل از ایثارگران بازرسی کل استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت سالروز آزادی فتح خرمشهر برگزار شد.

یه گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی بازرسی کل استان کهگیلویه و بویراحمد، بازرس قضائی و قاضی شعبه چهارم دادگاه تجدید نظر استان در این آئین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان ۸سال جنگ تحمیلی گفت: سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر، حماسه‌ای الهی و فراموش‌نشدنی در طول تاریخ انقلاب اسلامی است که ایمان و خدا باوری عامل پیروزی رزمندگان سلحشور انقلاب اسلامی بود.
حجت الاسلام سید یدالله تقوی افزود: راه شهدا و ایثارگران ملت سرافراز و غیور که همان راه حماسه عاشورا و کربلاست، باید ادامه یابد، به طوری که همواره از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و کشور صیانت کنیم.
وی اظهار داشت: اراده الهی باعث شد رزمندگان اسلام با دستان خالی اما با ایمان قوی و روحیه شهادت طلبی در برابر دشمن تا دندان ‌مسلح بعثی عراق مقاومت کرده و از ارزش‌های کشور و ناموس خود دفاع نمایند و خرمشهر آزاد شود.
حجت الاسلام تقوی در پایان با بیان جمله ای از شهید محمد جهان آرا مبنی بر اینکه “بچه ها؛ اگر شهر سقوط کند دوباره آن را فتح میکنیم،مراقب باشید ایمانتان سقوط نکند”، تاکید کرد: مراقب ایمانمان باشیم و با مطالعه زندگی نامه و خاطرات این عزیزان و بازگو کردن برای نسلهای آینده رشادت ها ، فداکاری ها و جان فشانی های شهدا، جانبازان، ایثارگران را فراموش نکنیم.
برپایه خبر؛ آئین تجلیل از ایثارگران بازرسی کل استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت سالروز آزادی فتح خرمشهر در سالن جلسات این بازرسی برگزار و از ایثارگران و رزمندگان ۸ سال دوران دفاع مقدس شاغل در بازرسی کل استان با اهدای لوح و شاخه گل تجلیل شد.

منتشر شده در :2023/05/27 - 08:05|شناسه خبر: 84711 74 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه