امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۵۳:۲۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

همزمان با اختتامیه سومین دوره رویداد جایزه ملی داستان حماسی؛ نویسنده کهگیلویه وبویراحمدی در میان برگزیدگان جایزه ملی داستان حماسی قرار گرفت

دومین رویداد سالانه هنر حماسی با حضور مسئولان و هنرمندان در آرامگاه فردوسی برگزار شد و برگزیدگان سومین رویداد داستان حماسی نیز معرفی شدند.

یه گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد؛ رحمت الله رسولی مقدم مسئول آفرینش های ادبی حوزه هنری استان گفت: دومین رویداد سالانه هنر حماسی، شب گذشته درحالی با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی و هنرمندان در آرامگاه فردوسی برگزار شد که برگزیدگان سومین رویداد داستان حماسی نیز معرفی شدند.
وی افزود: در بخش رمان ۳ نفر نیز به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند که «میثم فرهمندیان» با رمان «وُل» از تولیدات حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد توانست در میان این افراد جای گیرد.
رسولی تصریح کرد: رمان وُل روایت عاشقانه یکی از سربازان هنگی است که در سال ۱۳۴۲ و در جریان غائله جنوب در نبرد گجستان در دوران پهلوی شرکت داشته است.
مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان یادآور شد: به افراد شایسته تقدیر در بخش رمان لوح تقدیر جشنواره و ۱۵ میلیون تومان تعلق گرفت.

منتشر شده در :2023/05/27 - 08:05|شناسه خبر: 84747 127 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه