امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۱۷:۱۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

۸۲ تن از مربیان فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد تبدیل وضعیت شدند

مدیرکل فنی وحرفه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای آغاز به فعالیت دولت سیزدهم تاکنون ۸۲ نفر از مربیان فنی و حرفه ای استان تبدیل وضعیت شده است.

به گزارش راه ملت و به نقل از ایرنا؛ سید نورالله هدایت، افزود:بخش زیادی از این افراد در دولت سیزدهم با عملیاتی شدن قانون جامع ایثارگران و شماری نیز که به صورت تمام وقت به تدریس اشتغال داشتند با اصلاح قوانین تبدیل وضعیت شده اند.

وی تصریح کرد: هفت نفر از مربیان فنی و حرفه ای شهرستان بهمئی مراحل تبدیل وضعیت آنان در حال انجام است که با تحقق آن شمار مربیان رسمی و پیمان فنی و حرفه ای استان به ۸۹ نفر می رسد.

هدایت بیان کرد: در زمان حاضر ۱۰۶ مربی فنی و حرفه ای برای انجام آموزش در کارگاه های فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد مشغول بکار هستند که ۱۸ نفر از آنان به صورت حق التدریس به کار مشغول هستند.

وی تصریح کرد: مربیان فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد به صورت حق التدریس مشغول بکار هستند همگی دارای کد هستند.

سرمایه گذاری ۳۵ میلیارد ریالی برای تجهیزو تعمیر کارگاه ها

مدیرکل فنی وحرفه ای کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد:از سال گذشته تاکنون۳۵ میلیارد ریال برای توسعه و تعمیر تجهیزات فنی و حرفه ای این استان هزینه شده است.

هدایت اضافه کرد:این میزان اعتبار برای خرید تجهیزات کارگاه های فنی و حرفه ای، هوشمندسازی برخی از کارگاه ها به منظور پیشگیری از سرقت،برطرف کردن برخی نواقص مانند پوشش ایزوگام،لوله کشی و مواردی از این قبیل هزینه شده است.

وی تاکید کرد: اعتبار اختصاص یافته برای تجهیز و تعمیر کارگاه های فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد غیر از بودجه هزینه شده به منظور تامین مواد مصرفی مورد نیاز این مراکز است.

مدیرکل فنی وحرفه ای کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: همچنین ۲۵۰ میلیون تومان به مرکز سنجش مراقبت های زیبایی فنی و حرفه ای گچساران اختصاص یافته و قرار این طرح تا اوایل تابستان امسال بهره برداری شود.

هدایت تصریح کرد: هم اکنون ۱۱ مرکز فنی و حرفه در شهرستان های مختلف استان فعالیت دارد.

وی عنوان کرد: در شهرهای بزرگ استان مانند دوگنبدان، دهدشت و یاسوج مراکز خواهران مستقل است اما مراکز شهرهای کوچک دومنظوره و اختصاص به خواهران و برداران دارد.

منتشر شده در :2023/05/27 - 08:05|شناسه خبر: 84750 107 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه