امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۰۸:۳۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مسئولین سازمان اقتصادی کوثر به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کنند

دکتر فخاری مدیر عامل سازمان اقتصادی کوثر و مهندس غلامی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر با هیئت همراه به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می کنند.

به گزارش راه ملت؛ با هماهنگی احمد زاده استاندار استان و پیگیری مهندس حسینیان مدیر عامل شرکت پیشگامان کشاورزی و صنعت کوثر دنا،دکتر فخاری مدیر عامل سازمان اقتصادی کوثر و مهندس غلامی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر با هیئت همراه روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مورخ ۱۰ و ۱۱ خرداد در استان حضور خواهند داشت.

در همین رابطه مهندس حسینیان مدیر عامل شرکت گفت ؛ در راستای پیگیریهای استاندار و با تلاش ها و برنامه ریزی های انجام شده، مسئولین سازمان اقتصادی کوثر و شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر برای بازدید از کارخانجات آرد نشاسته و گلوکز یاسوج جهت راه اندازی واحدهای راکد ، وتوسعه واحدهای نیمه فعال به همراه مسئولین و مدیران ارشد استانی از مجموعه کارخانجات بازدید میدانی خواهند داشت.
در این سفر دو روزه علاوه بر پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری در رابطه با کارخانجات آرد و نشاسته و گلوکز یاسوج ،از مجموعه مرغ تخم گذار گنجه ای که زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری کوثر و سازمان اقتصادی کوثر است بازدید خواهند داشت. و در خصوص سایر ظرفیت های سرمایه گذاری در استان بحث و تبادل نظر می شود.

منتشر شده در :2023/05/30 - 03:05|شناسه خبر: 84794 98 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه