امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۱۵:۲۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

یک انتصاب جدید در آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد

مراسم تودیع و معارفه ذیحسابان قدیم و جدید شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیران دستگاه های اقتصاد و دارایی و شرکت آبفا برگزار شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی آبفا، در ابتدای این دیدار شهید اسدی گفت: جلسه امروز یک جابجایی است و نه تودیع و این امر ابداً به معنای عدم رضایت ما از ذیحساب ها نیست اما به جهت فرامین قانونی و با هدف تحرک بخشی به حوزه با اهمیت ذیحسابی باید این تغییرات اتفاق بیفتد.

معاون نظارت مالی اداره کل اقتصاد دارایی گفت: هر دو ذیحساب ما افراد توانمندی هستند، فردی که اکنون منصوب می شود سابقه کار در مجموعه آبفا را دارد و قطعا مطابق فرامین قانونی گره گشای امورات مجموعه بزرگ آب و فاضلاب خواهد بود.

اسدی بیان کرد: حساسیت کار در دستگاه های خدمات رسان بالاتر است ، ذیحسابان ما نیز در راستای همین الزامات و لزوم بهره مندی مردم از خدمات آنی این مجموعه، از تمامی ظرفیت های قانونی در راستای این مهم بهره خواهند برد.

در ادامه معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری آب و فاضلاب استان گفت: از حمایت های اداره کل اقتصاد دارایی برای هموار شدن مسیر خدمت به مردم به ویژه در حوزه های حیاتی عمرانی قدردانی میکنیم.

ستار پناهی با اشاره به اینکه کار در آبفا تعطیل بردار نیست، بیان کرد: آب و فاضلاب دستگاه خدمات رسان است که جامعه هدف آن از روستایی ترین نقطه تا مرکزی ترین محله شهری را شامل می شود، ذینفعان ما همه مردم، دستگاه ها و کسب وکار ها هستند که همین امر خدمت در حوزه آبفا را با حساسیت ویژه تری روبرو کرده است.

وی گفت: ثمره نهایی همکاری ویژه تر مجموعه ذیحسابی با ارکان مهندسی ما قطعاً رضایتمندی مردم است و انتظار ما نیز این است که از همه ظرفیت های قانونی که البته تاکنون هم همینطور بوده، استفاده شود تا خدمات بهتر و شایسته تری به مردم شریف استان را شاهد باشیم.

به گزارش روابط عمومی آبفا، در پایان مراسم سید سعید موسوی بعنوان ذیحساب جدید آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از زحمات سید حسین حسینی ذیحساب سابق این مجموعه قدردانی شد.

منتشر شده در :2023/05/30 - 04:05|شناسه خبر: 84807 197 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه