امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۱۷:۳۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل سازمان صمت استان: کسب رتبه برتر سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد در ارزیابی های کشوری / در تعطیلات پیش رو برای نظارت بر بازار برنامه داریم

بر اساس درجه عملکرد بازرسی سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، استان کهگیلویه و بویراحمد جزو استان های با عملکرد خوب در کنار استان های فارس، تهران، قزوین، خراسان شمالی، گیلان و مازندران ارزیابی شده است.

به گزارش راه ملت؛ بر اساس درجه عملکرد بازرسی سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، استان کهگیلویه و بویراحمد جزو استان های با عملکرد خوب در کنار استان های فارس، تهران، قزوین، خراسان شمالی، گیلان و مازندران ارزیابی شده است.

در همین خصوص مدیرکل صمت استان گفت : سال ۱۴۰۱ سال خاصی برای استان و سازمان صنعت معدن و تجارت بود، به دلیل اینکه مشکلاتی در بازار وجود داشت که اگر تلاش حوزه های مختلف اداره کل صمت نبود، نمی توانستیم وضعیت خوبی ایجاد کنیم.

کریم روزبهان اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ اتفاقاتی را داشتیم که می توانست منجر به افزایش تنش در بازار شود، مثلا افزایش نرخ ارز ۴۲۰۰ تومان به نرخ آزاد که تا مدت زیادی بازار را تحت تنش قرار داد ولی در استان ما به دلیل تلاش مسوولین، در رأس آن آقای استاندار محترم و معاونت اقتصادی استاندار و پرسنل خدوم صمت توانستیم از این پیچ خطرناک عبور کنیم.

روزبهان افزود: هر ساله وزارت صمت بر اساس تلاش هایی که سازمان های استانی دارد، در زمینه های بازرسی و حمایت حقوق مصرف کننده و تولیدکننده بر اساس شاخص هایی از جمله تعداد بازرسی های انجام شده، تعداد پرونده های متشکله، تعداد پرونده های ارسالی به تعزیرات حکومتی، تعداد احکام دریافت شده، تعداد متخلفات کشف شده و سایر شاخص ها به ارزیابی می پردازند.

روزبهان بیان کرد: امسال در قیاسی که آقای دکتر حسین فرهیدزاده رئیس هیئت عامل سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده و معاون وزیر انجام داده، ما در کنار چند استان دیگر جزو استان های خوب ارزیابی شده ایم، که در این خصوص از همه کسانی که در دستگاه های همکار و دستگاه های حاکمیتی تلاش کرده اند تقدیر و تشکر می کنم.

مدیرکل سازمان صمت استان خاطرنشان کرد: در همه مناسبت ها آماده نظارت بر بازار و فراهم سازی اسباب اطمینان خاطر هم استانی های عزیز هستیم، در تعطیلات روزهای آینده نیز برنامه خاصی برای بازدید از اصناف خدمات رسان، نانوایی ها و … داریم، مردم می توانند از طریق سامانه وزارت صمت تخلفات بازار و اصناف را به ما گزارش کنند.


انتهای پیام/

منتشر شده در :2023/06/04 - 06:06|شناسه خبر: 84924 166 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه