امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۳۵:۴۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فیلمبرداری مستند “او یک معلم بود” آغاز شد

مستند ” او یک معلم بود” به زندگی حاج محمد دانش آموز از معلمان عشایری استان کهگیلویه وبویراحمد می پردازد که بعنوان چهره ای ماندگار در این استان شناخته می شود.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیویه وبویراحمد؛ محمد حسن محمودی مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان گفت: یکی از رسالت های واحد تصویری حوزه هنری استان دنبال کردن سوژه هایی متناسب با سند تحول و زیست بوم این نهاد است تا بتواند به اهدف و چشم انداز فرهنگی مورد نظر در این سند دست یابد.
وی افزود: از همین رو، ساخت مستند چهره های ماندگار و اثر گذار عشایری کهگیلویه وبویراحمد یکی از مواردی است که در برنامه این واحد دنبال می گردد و در راستای اولویت بندی سوژه های تعریف شده، فیلمنامه ” او یک معلم بود” با محوریت زندگی حاج محمد دانش آموز انتخاب شد.
محمودی تصریح کرد: او یک معلم بود به روایت زندگی حاج محمد دانش‌آموز از بزرگان و معتمدان استان کهگیلویه و بویراحمد می‌پردازد که سالها عمر خود صرف تعلیم و تربیت فرزندان سرزمین مادری خود نمود و پویش های فرهنگی ماندگاری شکل داده اند.
وی با اشاره به ویژگی های انتخاب این سوژه اضافه کرد: حاج محمد دانش آموز پس از پایان دوران تدریس در میان مردم راهنما و حلال مشکلات و بانی صلح و سازش در استان کهگیلویه و بویر احمد است.
او یک معلم بود؛ تهیه شده در واحد هنرهای تصویری استان کهگیلویه و بویر احمد به کارگردانی احسان پارسا، بعد از طی شدن فرایند تولید برای عموم علاقمندان به فرهنگ و هنر عشایری به صورت حضوری و برخط اکران خواهد شد.

منتشر شده در :2023/06/04 - 06:06|شناسه خبر: 84935 133 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه