امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۱۲:۵۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد : یکی از مهمترین رسالتهای آموزش و پرورش در مقطع حساس کنونی تبیین اندیشه های امام خمینی (ره) است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این مطلب افزود: اگر نسل نو از اندیشه های امام خمینی فاصله گیرند، از معنویت تهی خواهند شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد؛ حسنعلی عزتخواه در آیین گرامیداشت سی و چهارمین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی در یاسوج گفت: عدالتخواهی، ظلم ستیزی، بیداری و کشف افقهای روشن از مهمترین اندیشه های الهی آن بیدارگر قرن بود.
وی با اشاره به رسالت بزرگ فرهنگیان گفت: بر ما لازم است که بیش از هر زمان دیگری ضمن مطالعه عمیق ، سیره و زندگی آن مرد الهی رابرای نسل نو و آینده ساز کشور تبیین کنیم.
عزتخواه با اشاره به روند مبارزات سیاسی و انقلابی رهبر کبیر انقلاب افزود: امام باور داشت و در عمل هم نشان داد تا بر نفس خویش غالب نشویم، نمی توانیم بر بر طاغوت و طاغوتیان غلبه کنیم و کسی که اسیر نفس خودش باشد نمی تواند آزادی را به جامعه هدیه کند.
وی در پایان تأکید کرد: انتظار فرج در وحدت مردم و ولایت تجلی پیدا می کند وبر آحاد مختلف جامعه بویژه فرهنگیان،جوانان ونوجوانان لازم است تا با مطالعه وتبیین لایحه های عمیق اندیشه های امام خمینی وتبعیت از ولایت فقیه دشمنان قسم خورده اسلام را مإیوس کنند.
در این آئین همچنین چند تن از شاعران ومداحان اشعاری را در وصف امام خمینی (ره) و اندیشه های آن ابرمرد تاریخ سرودند.

منتشر شده در :2023/06/04 - 06:06|شناسه خبر: 84947 143 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه