امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۰۵:۳۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با حمایت قرارگاه تحول و توانمند سازی محلات ۲۰۲۰ صورت می پذیرد: برگزاری مسابقات استعداد یابی فوتبال خیابانی جام شهدای۱۵ خرداد

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان از برگزاری مسابقات استعدادیابی فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد در خانه‌های احسان خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد؛ ابوذرصناعی نیا از برگزاری مسابقات استعدادیابی فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد در خانه‌های احسان خبر داد.

وی گفت: شروع ثبت نام این مسابقات از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۵ خردادماه سال جاری در ۵ محله کمتر برخوردار با هدف شناسایی استعدادهای برتر و پیشرفته در حوزه فوتبال خیابانی در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال و ۱۵ تا ۱۸ سال، برگزار می‌شود.

صناعی افزود: مسابقات مذکور در ابتدا به صورت گروهی و در مرحله بعد به صورت حذفی و با حضور ناظرین محلی ، استانی و کشوری و با ثبت سیستمی ریز اطلاعات بازیکنان و بازی ها و نیز قرعه کشی اتوماتیک در سامانه ۳jam.ir انجام می شود.

وی در پایان گفت: محلات مادوان سفلی، شهرک امام حسین در شهرستان بویراحمد، محلات لبنان و شهید کیامرثی در شهرستان گچساران و محله گلزار شهدا شهر دهدشت محلات هدف قرارگاه تحول و توانمند سازی محلات ۲۰۲۰ می باشد.

منتشر شده در :2023/06/07 - 09:06|شناسه خبر: 85038 133 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه