امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۴۲:۱۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کلنگ‌” ساختمان عملیات و مدیریت بحران شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد”به زمین زده شد

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد،گفت: برای نخستین بار از محل کمک‌های شرکت ملی گاز ایران ، احداث ساختمان مدیریت بحران شرکت گاز استان کهگیلویه و بویر احمد جز سر فصل‌های جدید بودجه سرمایه‌ای قرار گرفت و این امر با پبگیری‌های مستمر تحقق یافت.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد این آیین با حضور روشنفکر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، نیکروز مدیرکل مدیریت بحران استانداری و مهدوی فرماندار شهرستان بویرحمد و هیئت رئیسیه شرکت گاز استان صورت پذیرفت.

بهادر گفت: برای نخستین بار از محل کمک های شرکت ملی گاز ایران ، احداث ساختمان مدیریت بحران شرکت گاز استان کهگیلویه و بویر احمد جز سر فصل های جدید بودجه سرمایه ای قرار گرفت و این امر با پبگیری های مستمر تحقق یافت.

مدیر عامل شرکت گاز استان در این نشست گفت برای احداث این ساختمان ۴هزار ۶۷۰متر  بنا با مبلغ کل ۷۶۰میلیارد ریال، اسکلت بتنی و ساختمان در پنج طبقه ساخته خواهد شد.

بهادر با اشاره به عملکرد تاکنون و یکساله ی  شرکت گاز استان تا کنون گفت : میزان گاز رسانی به خانوار های شهری ۱۰۰درصد و خانوار های روستایی ۸۷درصدانجام شده که شبکه گذاری شهری و روستایی تاکنون ۵۴۳۲ کیلومتر گاز رسانی شده و ۳۱۶کیلومتر آن در طول یک سال گذشته انجامیده است.

وی همچنین گفت: انشعاب شهری و روستایی تاکنون ۱۳۹هزار انشعاب می‌باشد که ۴ هزار و ۱۷۶انشعاب مربوط به یک سال گذشته می باشد و همچنین تعداد ۱۰۲۲روستا تاکنون در استان از نعمت گاز برخوردار شده که ۴۱ روستا در طور یک سال به گاز رسانی انجامید.

بهادر افزود: همانطور که توانستیم مناطقی که حتی دسترسی جاده ای هم به آنها امکان پذیر نبود را ساماندهی کنیم تمام تلاش مان بر این است که مردم استان به خصوص مناطق محروم و کمتر توسعه یافته از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند. 

در ادامه بهادر با ارائه گزارشی از سوی مهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز استان انجام شد از روشنفکر نماینده مردم بویراحمد و دنا خواست تا موانع و مشکلات در مقابل گازرسانی به روستاهای سیلاب را با رایزنی و حمایت از شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد مرتفع نمایند. 

نماینده مردم بویراحمد دنا و مارگون در این نشست گفت مناطق سردسیری عنوانش مشخص است و در فصول سرما  مردم استان  بخصوص مناطق محروم سردسیری که از نعمت گاز برخوردار نیستند علاوه بر رنجش زیاد که از نبود سیستم های گرمایشی میکشند باعث از بین رفتن و نابود شدن  جنگل ها و درختان نیز می‌شود و ما باید تمام تلاش مان را کنیم تا مردم استان مان از این نعمت برخوردار شوند.

 روشنفکر افزود : شرکت گاز به خوبی  توانسته است اکثر روستا های دور افتاده را گازرسانی نماید ، و مردم استان از عملکرد و تلاش های  شرکت گاز راضی هستند.

روشنفکر در رابطه با  احداث ساختمان مدیریت بحران در شرکت  گاز استان گفت در بعضی از مواقع ممکن است حوادث غیر طبیعی رخ دهد که در این موارد باید هر نهادی  آمادگی  مدیریت و ساز کار برای خدمت رسانی را داشته باشد و این ساختمان ایده خیلی خوبی برای این نهاد است.

منتشر شده در :2023/06/08 - 11:06|شناسه خبر: 85045 185 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه