امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۵۴:۰۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آئین افتتاحیه نخستین نمایشگاه عکس «تا انتها حضور» در یاسوج

نمایشگاه عکس «تا انتها حضور» آثار عکاسان استان کهگیلویه و بویراحمد و دفتر انجمن عکاسان دنا با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی استانداری و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افتتاح شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد؛ برای نخستین بار نمایشگاه عکس «تا انتها حضور» آثار عکاسان استان کهگیلویه و بویراحمد و دفتر انجمن عکاسان دنا با حضور سید علی احمدزاده،استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ سید جواد هاشمی‌مهر، معاون سیاسی استانداری و امین درخشان_ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد_ افتتاح شد.
حسن غفاری_ رئیس انجمن عکاسان دنا و از عکاسان بین‌المللی استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه آئین افتتاحیه نمایشگاه عکس و دفتر انجمن عکاسان دنا به سخنرانی پرداخت و خطاب به استاندار اظهار داشت: اولین نمایشگاه عکس که شامل؛ آثار ۳۹ عکاس استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد و جغرافیای این استان را به تصویر کشیده‌اند، افتتاح شد.
وی با بیان اینکه هنرمندان سرمایه‌های عظیم استان کهگیلویه و بویراحمد هستند، افزود: نباید این سرمایه‌ها به راحتی از استان خارج شوند، بلکه باید با ایجاد انگیزه و خلق فرصت‌ها از توان و ظرفیت این هنرمندان برای معرفی هر چه بهتر استان کهگیلویه و بویراحمد بهره برد.

منتشر شده در :2023/06/08 - 06:06|شناسه خبر: 85090 137 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه