امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۱۱:۴۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیر حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد: کنگره شهدا فرصت خوبی برای معرفی شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس است

حجت‌الاسلام «پناهی» کنگره شهدا را بهترین فرصت برای معرفی شهدا و رزمندگان دانست و گفت: مهم‌ترین مسأله‌ای که باید تبیین شود منش و رفتار و عملکرد شهدا و رزمندگان است.

به گزارش راه ملت و به نقل از خبرگزاری دفاع پرس از یاسوج، دومین نشست شورای هماهنگی و کمیته «روحانیت و دفاع مقدس» کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور اعضا در سالن جلسات مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام «صفدر پناهی» مدیر حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس، طلبه‌های جوانی که جهت تحصیل علوم دینی وارد حوزه علمیه شده بودند در جبهه حضور می‌یافتند و نقش تأثیرگذاری در جبهه‌های نبرد داشتند.

وی افزود: نقش طلاب و روحانیون در دفاع مقدس هم رزمی و هم تبلیغی بود و طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در هر منطقه‌ جنگی که حضور داشتند در کنار تبلیغ، در خط مقدم هم به عنوان رزمنده حضور فعالی داشتند.

مدیر حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد با گرامی‌داشت یاد و خاطره مرحوم «آمیراحمد تقوی» مؤسس حوزه علمیه دهدشت، گفت: در دوران دفاع مقدس کلاس درس را با حضور این عالم ربانی و دیگر اساتید در منطقه عملیاتی دشت عباس گذراندیم که بعد از یک ساعت درس و بیان مباحث دینی در بین رزمندگان جهت روحیه دادن و بیان احکام و مسائل شرعی و‌ دینی تقسیم می‌شدیم.

دبیر کمیته روحانیت دومین کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در دوران دفاع مقدس طلاب و روحانیون استان کهگیلویه و بویراحمد حضور چشمگیری در جبهه‌های حق علیه باطل داشتند.

وی کنگره شهدا را بهترین فرصت برای معرفی شهدا و رزمندگان دانست و بیان داشت: مهم‌ترین مسأله‌ای که باید تبیین شود منش و رفتار و عملکرد شهدا و رزمندگان است.

منتشر شده در :2023/06/09 - 06:06|شناسه خبر: 85165 141 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه