امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۳۷:۳۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدعیان دموکراسی و حقوق بشر خجالت بکشند

ریشه ی این خونخواری و آدمکشی چیزی جز لقمه حرام نیست .کسانی که فرزندان رسول مکرم اسلام حضرت محمد (ص) را به شهادت رساندند ظاهرا مسلمان بودند اما ریشه فساد و خونریزی آنان حرام خواری بود

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان راه ملت است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان راه ملت می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

راه ملت، حجت الاسلام اسلام نژادی :

شهادت عالم مجاهد و مبلغ دین مبین اسلام شهید آیت الله شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان بدست مترسک های صهیونیست آدم کش یعنی آل سعود که ماهیتش فتنه و فساد است را به محضر امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری و همه شیعیان جهان تسلیت عرض می نمایم.
مزد این آمر به معروف و ناهی از منکر چیزی بهتر از شهادت نیست که به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) شهادت هنر مردان خداست.
جرم این انسان اسلام شناس چه بود که او را مظلومانه به شهادت رساندند مگر فعالیت شبانه روزیش جز ترویج معارف اللهی و دفاع از ارزشهای اسلامی و مبارزه با تروریست و بر ملا کردن ماهیت پلید آل فتنه یعنی آل سعود که مربی و پرورش دهنده تروریست هاست ،چیز دیگری بود.
قطعا خون به ناحق ریخته این سرباز مخلص امام زمان (عج) دامن آل سعود و دیگر جانیان انسانهای بی گناه را خواهد گرفت و نهایتا به سقوط آل سعود ورژیم غاصب صهیونیست منجر خواهد شد.
اما آنچه مهم است سکوت مدعیان دموکراسی ،آزادی و حقوق بشراست که  خود مشوق تروریست ها هستند باید خجالت بکشند . مگر حقوق بشر نه این است که فرد فرد بشر باید در امنیت و آرامش و رفاه زندگی کنند  و هر گاه خطری آنها را تهدید میکند مدعیان حقوق بشر و سازمانهای بین المللی که رسالت آنها ایجاد  امنیت برای بشریتند ،دفع خطر کنند .
متاسفانه این سازمانها و مدعیان دروغین نه تنها حافظ امنیت بشر نیستند بلکه برای بشر خطر آفرینند.
ریشه ی این خونخواری و آدمکشی چیزی جز لقمه حرام نیست .کسانی که فرزندان رسول مکرم اسلام حضرت محمد (ص) را به شهادت رساندند ظاهرا مسلمان بودند اما ریشه فساد و خونریزی آنان حرام خواری بود .
آدم کش های امروز هم که  شمر زاده هستند از طرف امریکا که ام الفساد جهان است تغذیه می شوند
بنابراین پشت پرده همه شرارت ها ،فسادها و ناامنی ها در جهان امریکای جنایتکار و انگلیس خبیث است. نقشه اصلی امریکا و انگلیس انشقاق میان شیعه و سنی است و می خواهند با تقویت داعش و آل سعود در انجام چنین حرکاتی  ارایه تصویری خشن از اسلام برای جهانیان نمایش دهند تا در حقیقت موجب خاموش شدن نور اسلام شود اما امریکا و بزرگتر از امریکا بدانند با به شهادت رساندن مردان خدا همچون شهید شیخ نمر (ره) نور اسلام برای جهانان روشنی بخش خواهد بود و وعده اللهی یعنی جهانی شدن اسلام تحقق خواهد یافت و وعده اللهی تخلف ناپذیر است ( ان دین عند الله الاسلام ) و پیکره جعلی صهیونیست برچیده و قدرت شیشه ای استکبار شکسته خواهد شد.
جهان اسلام باید فرامین ولی امر مسلمین جهان جضرت امام خامنه ای (مدظله العالی ) را سرلوحه قرار دهند و از خواب غفلت بیدار شوند و اتحاد خود را حفظ کنند که رمز موفقیت در برابر همه قدرت ها ولایت پذیری و وحدت است.

منتشر شده در :2016/01/06 - 03:01|شناسه خبر: 21487 776 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه