امروز :یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۵۰:۲۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

عملکرد پلیس استان در ۶ ماه نخست سال از زبان فرمانده انتظامی کهگیلویه‌وبویراحمد تشریح شد؛

کاهش ۱۲ درصدی سرقت‌ها در استان/ کشف ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در شهرستان‌ها و محورهای مواصلاتی کهگیلویه‌و‌بویراحمد

فرمانده انتظامی کهگیلویه‌وبویراحمد در تشریح عملکرد پلیس در ۶ ماه نخست سال جاری از کاهش آمار وقوق قتل و سرقت در سطح استان گفت و بیان کرد: امنیت استان در وضعیت بسیار خوبی نسبت به میانگین کشوری قرار دارد.

به گزارش راه ملت و به نقل از گروه رسانه ای تابش؛سردار کیقباد مصطفایی به نصب پابند الکترونیک به پای سارقان حرفه‌ای ( سابقه چهار فقره سرقت) اشاره کرد و افزود:اقدامات پیشگیرانه خوبی برای کاهش سرقت انجام شد.

وی از کاهش ۱۲ درصدی سرقت‌ها در شش ماهه اول سال جاری و افزایش ۱۴ درصدی میزان کشفیات اموال سرقت شده گفت و اظهار کرد: سرقت مسلحانه، سرقت به عنف و سرقت از مغازه‌ها به ترتیب ۴۵، ۴۴ و ۲۱ درصد کاهش داشته است.

مصطفایی، کشف ۲ هزارو ۵۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در شهرستانها و محورهای مواصلاتی این استان در شش ماهه اول سال جاری را نیز از دیگر عملکرد مثبت نیروی انتظامی برشمرد و خاطر نشان کرد: در این مدت وقوع قتل در سطح استان ۱۰ درصد کاهش داشته است و قاتلین نیز در کمترین زمان ممکن دستگیر و به چنگال عدالت سپرده شدند.

فرمانده انتظامی استان افزود: نزاع‌های دسته جمعی که همواره در سطح این استان یک تهدید جدی محسوب می‌شد با اقدامات پیشگیرانه پلیس پنج درصد کاهش یافت.

مصطفایی به برقراری بیش از ۵۱۳ هزارتماس با سامانه فوریت‌های پلیس ۱۱۰ این استان اشاره کرد و افزود: از این تعداد ۹۷ هزارو ۲۶۳ مورد منجر به عملیات پلیسی شد.

وی با بیان اینکه میزان انتقادات و شکایات نسبت به ماموران و پلیس به ترتیب ۲۸ و ۱۲ درصد کاهش یافته، از صدور و تحویل بیش از هفت هزار گواهینامه و تعویض بیش از ۱۶ هزار پلاک خبر داد و گفت: در سال گذشته بیش از ۵۰۰ نفر جذب نیروی انتظامی این استان شدند.

مصطفایی به امنیت مطلوب این استان در تمامی شاخص‌ها اشاره کرد و یادآور شد: با همکاری خوب مردم، سنجش امنیت این استان در وضعیت بسیار خوبی نسبت به میانگین کشوری قرار دارد.

منتشر شده در :2024/10/06 - 03:10|شناسه خبر: 93488 17 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه